نیروهای مدافع خلق: ١٨ نظامی متجاوز ترک از پای درآمدند

در عملیات‌های گریلاهای جنبش آزادیبخش کوردستان ١٨ نظامی رژیم متجاوز ترک به هلاکت رسیدند و ٣ سنگر و ٢ سیستم رادار منهدم شدند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:"نیروهای ما در تونل‌های جنگ برخودان نموده و تیم‌های متحرک ما به شیوه‌ای هماهنگ با رویکردهای سلاح سنگین، سوءقصد و حملات تهاجمی سلسله عملیات‌هایی را علیه متجاوزان به انجام می‌رسانند. در این عملیات‌ها که به شیوه‌ای حرفه‌ای به انجام رسیدند. در این عملیات‌ها که به شیوه‌های حرفه‌ای به انجام رسیدند و هیچ تلفاتی را در پی نداشتند، ١٨ اشغالگر کشته شدند، ٢ سیستم رادار و ٣ سنگر به تمامی منهدم شدند. مناطق عملیاتی ١۵ بار توسط بالگردهای تهاجمی، ٢۴ بار توسط هواپیماهای جنگنده و تونل‌های جنگ نیز ٣ بار با مواد منفجره بمباران شدند."

بنابر گزارش ه.پ.گ ادعای رسانه‌های جنگ ویژه رژیم متجاوز ترکیه مبنی بر شهادت ٣ گریلا در حملات هوایی ٢٧-٢٨ می منطقه جودی عرصه بوتان بی‌اساس و کذب محض می‌باشد.

ه.پ.گ در خصوص عملیات‌های گریلایی می‌افزاید؛

١٣ ژوئن در تپه اف‌ام عرصه متینا دو عملیات به انجام رسیده است. در عملیات نخست تک‌تیراندازان گریلا یک اشغالگر را به سزای اعمالش رساندند و در عملیات دوم نیروهای گریلا از چند محور همزمان اشغالگران را هدف قرار دادند که در نتیجه آن ٩ اشغالگر کشته شدند، یک سیستم رادار و دو سنگر دشمن منهدم گردید.

در همین روز یک اشغالگر از سوی تک‌تیراندازان گریلا در تپه جودی کشته شد.

در منطقه مقاومت تپه کارکر عرصه زاپ روز ١٣ ژوئن ٣ اشغالگر ترک از سوی تک‌تیراندازان یژاستار از پای درآمدند. همچنین اشغالگرانی که درصدد پیشروی بسوی تونل‌های جنگ ورخله بودند از سوی نیروهای گریلا با سلاح سنگین هدف قرار داده شدند.

١۴ ژوئن در تپه شهید آخین عرصه خاکورک گریلاهای یژاستار علیه یک سنگر محل رادار ارتش ترک عملیاتی را با سلاح سنگین به انجام رساندند. در این سنگر ۴ اشغالگر کشته شده و سیستم رادار و سنگر مذکور به تمامی منهدم گردیدند.

حملات شیمیایی

١۴ ژوئن تونل‌های جنگ منطقه ورخله ٣ بار با مواد منفجره بمباران شدند.

بمباران مناطق حفاظتی میدیا

١٣ ژوئن مناطق تپه جودی، تپه آمیدی، ساجا، چمچو، سیدا و رنجبرآغا از سوی پایگاهای مرزی با اوبوس و خمپاره هدف حمله واقع شدند.

١٣ ژوئن مناطق تپه جودی، ساجا، چمچو و سیدا ١٣ بار از سوی هواپیماهای جنگنده و ١٣ و ١۴ ژوئن مناطق تپه جودی، تپه اف‌ام، تپه آمیدی، شهید شاهین، چیارش و کوروژارو ١۵ بار توسط بالگردهای تهاجمی بمباران شدند.