نیروهای مدافع خلق: ٢١ اشغالگر کشته شدند

در عملیات انتقامی گریلاهای کوردستان علیه ارتش متجاوز ترکیه ٢١ اشغالگر به هلاکت رسیدند. ارتش جنایت‌پیشه ترکیه کماکان از سلاح‌های ممنوعه و بمب‌های شیمیایی در حمله به نیروهای گریلا استفاده می‌کند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای را در رابطه با عملیات‌های تیم‌های سیار گریلا منتشر کرده است.

بنابر گزارش ه.پ.گ روز ٢٧ سپتامبر در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در عرصه زاپ، ٣ اشغالگر در عملیات تک‌تیراندازان گریلا در چمچو و سیدا کشته شدند. در عملیات تله انفجاری در در تپه شهید آگر در سیدا ١ اشغالگر کشته شد.

٢٧ سپتامبر در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در عرصه خاکورک، در عملیات تیم‌های سیار یژاستار در تپه شهید درویش، ٣ اشغالگر به هلاکت رسیدند و یک موضع اشغالگران منهدم گردید.

در همین روز در عملیات تیم‌های سیار گریلا با سلاح سنگین علیه اشغالگران در میان مناطق تپه للیکان و کفورته خاکورک که در حال احداث جاده بودند یک کاروان خودروهای دشمن متشکل از ١۴ خودرو هدف حمله قرار گرفت. در این عملیات یک خودرو زرهی از نوع رئو منهدم شدند و ١٢ متجاوز کشته شدند.

ه.پ.گ با اشاره به استفاده رژیم متجاوز ترک از سلاح‌های ممنوعه در حمله به مناطق تحت کنترل گریلا می‌افزاید: ٢٧ سپتامبر سنگرهای مقاومت تپه اف‌ام، تپه آمیدی ، شهید باهوز در تپه شهید عادل منطقه چمچو هدف بمب‌های ممنوعه و سلاح‌های شیمیایی قرار گرفتند. ٢٧ سپتامبر سنگرهای جنگ منطقه ساجا ١٠ بار با بمب‌های ممنوعه و تسلیحات شیمیایی مورد حمله واقع شدند. ٢٧ سپتامبر ارتش اشغالگران ترک از ساعت ٨ و نیم تا ١٣، ١١ بار با سلاح‌های شیمیایی سنگرهای جنگ شهید فلات از توابع سیدا را هدف حمله قرار داد.

در بخش دیگری از گزارش ه.پ.گ به تداوم بمباران مناطق حفاظتی میدیا از سوی هواپیماهای جنگنده و توپخانه‌های مرزی اشاره کرده و می‌گوید؛ ٢٧ سپتامبر هواپیماهای جنگنده ۶ بار رود زاپ و اطراف آنرا بمباران کردند. ٢٧ سپتامبر مناطق مقاومت ساجا، شهید فداکار، کوروژارو، شکفتا بریندارا، تپه جودی و تپه آمیدی ۵٢ بار توسط بالگردهای تهاجمی هدف حملات راکتی و گلوله‌باران قرار گرفت. ٢٧ سپتامبر پایگاهای دشمن ده‌ها بار مناطق مقاومت چمچو، تپه اف‌ام و تپه آمیدی را هدف آتش توپ، تانک و کاتیوشا قرار دادند.