نیروهای مدافع خلق: ٢٢ نظامی رژیم اشغالگر ترکیه کشته شدند

برخودان و عملیات‌ گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار علیه حملات زمینی و هوایی رژیم متجاوز ترکیه ادامه دارند. در عملیات‌های گریلا ٢٢ نظامی ترک به هلاکت رسیدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای را از عملیات گریلایی و حملات رژیم اشغالگر ترک به مناطق حفاظتی میدیا منتشر کرد.

در گزارش ه.پ.گ آمده است که در استقبال از ٣٠ ژوئن، روز فداییگری، سلسله عملیات‌هایی از سوی نیروهای گریلا به انجام رسیده‌اند و در نتیجه این عملیات‌ها ٢٢ متجاوز از پای درآمده‌اند. اشغالگران ٣۴ بار با سلاح شیمیایی و مواد منفجره به تونل‌های جنگ حمله کرده‌اند و مناطق حفاظتی میدیا ٢١ بار توسط بالگرد و ٢٢ بار توسط هواپیماهای جنگنده بمباران شده‌ و ده‌ها بار توسط پایگاه‌های مرزی رژیم ترک توپباران گردیدند.

بنابر گزارش روز ٢۴ ژوئن در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در دو عملیات (سوءقصد و عملیات تله انفجاری) در مناطق ورخله و تپه کارکر عرصه آواشین، ٣ اشغالگر کشته شدند.

همچنین در همین روز در چارچوب کارزار انقلابی شهید ساواش در ٧ عملیات جداگانه در مناطق تپه شهید زمانی، تپه شهید عاکف، تپه شهید چکدار، تپه اف‌ام و کانی ماسی در جنگ خابور، ١٩ اشغالگر از سوی گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار به هلاکت رسیدند.

حملات رژیم متجاوز ترکیه به مناطق حفاظتی میدیا؛

٢۴ ژوئن تونل‌های جنگ و سنگرهای مناطق تپه شهید عاکیف در حکاری، شهید چکدار، شهید یلدز و شهید یونس در تپه جودی، ورخله در آواشین، شکفتا بریندارا و کارکر در زاپ در مجموع ٣۴ بار هدف حمله سلاح‌های شیمیایی و مواد منفجره واقع شدند.

در فاصله روزهای ٢٣ و ٢۵ ژوئن تپه حکاری در عرصه متینا از سوی پایگا‌ه‌های مرزی هدف آتش توپخانه قرار گرفت.

٢۴ ژوئن مناطق تپه حکاری در متینا، تپه بهار و تپه آمیدی در زاپ، کوروژارو، شکفتا بریندارا، ساجا، مام رشو، تپه شهید هارون، کارکر، چمچو، کوکر و ورخله ٢٢ بار توسط هواپیماهای جنگنده، ٢١ بار توسط بالگردهای تهاجمی و ده‌ها بار توسط پایگا‌ه‌های مرزی رژیم متجاوز ترکیه هدف حملات هوایی قرار گرفتند.