خبر فوری: یورش به استرک تی‌وی و مدیا هابر: پلیس ساختمان را غارت کرد

نیروهای مدافع خلق: ۴ ارتشی ترکیه در زاپ، آواشین و متینا از پای درآمدند

در عملیات گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار علیه ارتش متجاوز ترکیه، ۴ اشغالگر به هلاکت رسیدند و به یک بالگرد سکورسکی هم صدمه وارد شد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای را از عملیات‌های گریلایی علیه ارتش متجاوز ترکیه منتشر کرد.

برپایه اطلاعیه ه.پ.گ روز ٢٩ سپتامبر/ ٧ مهر در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در زاپ در عملیات انفجاری تیم‌های سیار گریلا، ١ اشغالگر در تپه شهید عادل چمچو به سزای اعمالش رسید.

روز ٢٩ سپتامبر درچارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در آواشین در عملیات تیم‌های سیار گریلا در تپه شهید زرین، ٣ ارتشی ترکیه به هلاکت رسیدند و یک نظامی دیگر به سختی زخمی شد.

٣٠ سپتامبر در چارچوب کارزار انقلابی شهید ساواش مرعش جنگ خابور یک فروند بالگرد سکورسکی در منطقه مقاومت تپه جودی از سوی تیم‌‌های سیار گریلا هدف قرار داده شده و به آن صدمه وارد شد.

ه.پ.گ با اشاره به استفاده رژیم متجاوز ترک از سلاح‌های ممنوعه در حمله به مناطق تحت کنترل گریلا می‌افزاید: ٣٠ سپتامبر سنگرهای مقاومت تپه آمیدی، سنگرهای جنگ شهید خورسی در ساجا، شهید آگر و شهید فلات در منطقه مقاومت ساجا، سنگرهای شهید باهوز در تپه شهید عادل منطقه چمچو ١۴ بار هدف بمب‌های ممنوعه و سلاح‌های شیمیایی قرار گرفتند. ٣٠ سپتامبر سنگرهای جنگ منطقه منطقه شهید عادل چمچو ۵ بار با بمب‌های ممنوعه و تسلیحات شیمیایی مورد حمله واقع شدند.

در بخش دیگری از گزارش ه.پ.گ به تداوم بمباران مناطق حفاظتی میدیا از سوی هواپیماهای جنگنده و توپخانه‌های مرزی رژیم‌های متجاوز ترکیه و ایران اشاره کرده و می‌گوید؛ ٣٠ سپتامبر هواپیماهای جنگنده ٧ بار منطقه تپه چارچل در متینا، منطقه گوشین در خاکورک و منطقه شهید هاوار در چمچو را بمباران کردند. ٣٠ سپتامبر مناطق مقاومت کوروژارو، ساجا، شکفتا بریندارا، کارکر،، تپه اف‌ام، تپه جودی و تپه آمیدی ٣۶ بار توسط بالگردهای تهاجمی هدف حملات راکتی و گلوله‌باران قرار گرفت. ٣٠ سپتامبر پایگاهای دشمن ده‌ها بار مناطق مقاومت چمچو و تپه اف‌ام را هدف آتش توپ، تانک و کاتیوشا قرار دادند. ٣٠ سپتامبر مناطق بربزن و گوشین خاکورک همزمان از سوی پایگا‌ه‌های رژیم ایران هدف حملات خمپاره و کاتیوشا قرار گرفت.

ارتش ترکیه با بیل مکانیکی درصدد تخریب سنگرهای جنگ منطقه کارکر برآمد.

پ.د.ک همچنان به احداث جاده و سنگر برای ارتش اشغالگر ترک در منطقه مقاومت تپه آمیدی ادامه می‌دهد. پ.د.ک از ٣٠ سپتامبر اقدام به احداث پایگاه نظامی برای ارتش ترکیه کرده‌اند.