نیروهای مدافع خلق: ٩ نظامی متجاوز ترکیه به هلاکت رسیدند

در عملیات‌های تیم‌های متحرک گریلایی در تونل‌های جنگ ٩ نظامی رژیم متجاوز ترک به هلاکت رسیدند و یک دورون نیز ساقط شد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار علیه ارتش اشغالگر ترک را منتشر کرد.

بنابر گزارش در عملیات‌‌های گریلایی ٩ اشغالگر از پای درآمده و ٣ اشغالگر زخمی شده‌اند. یک دورون نیز ساقط شده است. ارتش جنایتکار ترک ٢١ بار از سلاح شیمیایی و مواد منفجره استفاده کرده و ١٨ بار با بالگردهای تهاجمی و هواپیماهای جنگنده مناطق حفاظتی میدیا را بمباران کرده است.

در شرح عملیات نیروهای گریلا آمده است که روز ١١ ژوئن یک اشغالگر در تپه جودی عرصه متینا از سوی تک‌تیراندازان گریلا کشته شده است. در همین روز ٣ اشغالگر در تپه شیوه منطقه چیارش عرصه‌ زاپ کشته و یک اشغالگر هم زخمی شده است. همچنین یک دورون سرنگون شده است.

١١ ژوئن ساعت ١۴ در انفجار بمب جاسازی شده در منطقه مقاومت تپه کارکر عرصه زاپ ۵ اشغالگر کشته، ٢ اشغالگر زخمی و نظامیان دیگر متواری شدند.

ه.پ.گ آمار حملات دشمن به مناطق حفاظتی میدیا را بدین شرح اعلام کرده است، روز ١١ ژوئن مناطق تپه هکاری و تپه شهید شاهین در مجموع ٢١ بار با سلاح‌های شیمیایی و مواد منفجره هدف حمله واقع شده‌اند. همچنین در روزهای ١١ و ١٢ ژوئن مناطق چمچو، سیدا، تپه آمیدی، تپه جودی، تپه حکاری و ورخله، اطراف روستای شیه، تپه اف‌ام و کوروژارو در مجموع ١٨ بار توسط بالگردهای تهاجمی و هواپیماهای جنگنده بمباران شدند.