نیروهای مدافع خلق: ارتش ترکیه از سلاح‌ هسته‌ای تاکتیکی و شیمیایی استفاده می‌کند

ارتش اشغالگر ترک در نتیجه شکست در مقابل مقاومت بی‌بدیل گریلا ٨ بار از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی و بمب‌‌های شیمیایی استفاده کرده و ١٧ بار با بالگردهای تهاجمی، ۴ بار توسط هواپیماهای جنگنده و ده‌ها بار با تانک، توپ و کاتیوشا مناطق گریلا را بمباران کرده است.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات تازه گریلایی و حملات رژیم متجاوز ترک را منتشر کرد.

بر پایه اطلاعیه ه.پ.گ روز ٢٢ آگوست در عملیات انتقامی گریلاهای یژاستار در گرامیداشت یاد و خاطره شهید بریوان زیلان، در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در منطقه مقاومت چمچو در زاپ یک اشغالگر ترک کشته شد و در همین روز یک پهپاد در منطقه تپه آمیدی سرنگون گردید.

ه.پ.گ از تداوم حملات دشمن خبر داده و می‌افزاید: ارتش متجاوز ترکیه روز ٢٢ آگوست/ ٣١ مردادماه،  ٨ بار با سلاح‌های شیمیایی و تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی مناطق چمچو، ساجا، تپه اف‌ام و شکفتا بریندارا را بمباران کرد. همچنین در این روز مناطق کوروژارو، تپه آمیدی و تپه اف‌ام ١٧ بار با هلی‌کوپترهای تهاجمی، مناطق حکاری و تپه آمیدی ۴ بار با هواپیماهای جنگنده و مناطق چمچو، شکفتا بریندارا، تپه اف‌ام و تپه آمیدی ده‌ها بار با تانک و توپ و کاتیوشا مناطق مقاومت را بمباران کرده است.