پیکر یاسین بولوت تشییع می‌شود

پیکر یاسین بولوت، عضو کمیته خانواده شهدای پ.ک.ک که صبح امروز از سوی عناصر رژیم اشغالگر ترک در شهر سلیمانیه به شهادت رسیده بود به مسجد احمد حاجی علی منتقل می‌گردد و پس از انجام فرایض دینی تشییع خواهد شد

رژیم اشغالگر ترک قبل از ظهر امروز در مرکز شهر سلیمانیه دست به ترور زد. یاسین بولوت، از اعضای کمیته خانواده شهدای حزب کارگران کوردستان در نتیجه اثابت چهار گلوله از سوی فرد یا افراد وابسته به سرویس استخبارات ترک به شهادت رسیده بود.

پیکر یاسین بولوت پس از انجام تحقیق در مرکز پزشکی قانونی سلیمانیه همراه با کاروان باشکوهی از ساکنان این شهر با سردادن شعار «شهید نامرن» به مسجد احمد حاجی علی منتقل شد. گزارش‌ها از باشور کوردستان حاکیست که شمار فراوانی از شهروندان از تمامی شهرها بسوی سلیمانیه به راه افتاده‌اند. پیکر شهید یاسین تا ساعاتی دیگر به سوی یکی از آرامگاه‌های شهیدان تشییع خواهد شد.

کمیته روابط خارجه پ.ک.ک در بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرده بود:"رژیم ترک به شیوه‌ای وحشیانه یکی از رفقایمان را به نام یاسین بولوت (شُکری سرحد) در مقابل محل اقامت وی به قتل رساند. آحاد خلقمان در باشور، احزاب و شخصیت‌های را فرامی‌خوانیم موضع خود را نشان دهند."