شش اشغالگر ترک در عملیات انتقامی گریلاهای یژا ستار از پای درآمدند

گریلاهای یژا ستار برای انتقام ۶ گریلایی که در حمله شیمایی ارتش ترک به شهادت رسیده بودند عملیاتی انتقامی را به انجام رساندند. در عملیاتی انفجاری که در منطقه شمذینان به انجام رسید یک خودرو زرهی از نوع رئو منهدم شد و ۶ اشغالگر سرنشین آن به هلاکت رسیدند.

مرکز رسانه و خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات انتقامی گریلایی را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"در چهارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس؛

ساعت ٨:۴٠ روز ١۵ سپتامبر در بخش شمذینان استان جولمرگ یک خودرو زرهی ارتش اشغالگر ترک از نوع رئو که از پایگاه شکفتان خارج شده و بسوی روستای کاتونا می‌رفت، هدف تله انفجاری نیروهای یژا ستار قرار گرفت. در این عملیات خودرو مذکور به تمامی منهدم شد و ۶ سرنشین آن کشته و ٢ اشغالگر دیگر زخمی شدند. ارتش اشغالرگ ترک پس از این عملیات اجساد کشته وزخمی‌های خود را با آمبولانس و هلی‌کوپتر از منطقه خارج کرد.

این عملیات موفقیت‌آمیز که از سوی نیروهای یژاستار ما به انجام رسید برای انتقام خون ۶ هوال ما به انجام رسیده است که در تپه سور در حمله ناجوانمردانه رژیم اشغالگر ترک با سلاح شیمیایی به شهادت رسیده بودند.

در عرصه مقاومتی ورخله عرصه آواشین؛

ساعت ٢٠:۴٠ روز ١۵ سپتامبر ارتش اشغالگر ترک عرصه مقاومتی ورخله را با مواد منفجره هدف حمله قرار داد.

١۵ سپتامبر از ساعت ٢١:۴٠ تا ٢١:۴۵ هواپیماهای جنگنده دشمن مناطق کونیشکا و کارکر عرصه زاپ را بمباران کردند.

١۵ سپتامبر از ساعت ٢٢:٣٠ تا ٠٠:٣٠ هلی‌کوپترهای دشمن بر فراز مناطق مروانوس، تابورا عربان و تپه سلیمان عرصه آواشین به گشتزنی پرداختند. همزمان مناطق تپه شهید انتقام، تپه کارتال و ستونا از سوی هلی‌کوپترهای تهاجمی هدف حمله قرار گرفتند.

١۵ سپتامبر از ساحت ١٢:۵٠ تا ١٧:٣٠ و روز ١۶ سپتامبر از ساعت ٨ اطراف روستاهای دشیشه، کیستا، هروره، سرارو در ناحیه کانی ماسی بخش آمیدی و منتقه قلا قمری هدف آتش توپخانه دشمن قرار گرفتند. این حملات به مزارع و باغات روستائیان خسارت فراوانی وارد کرده است."