مسئول استقبال از سربازان اشغالگر ترک در روستای برمیزه نماینده پ.د.ک در مجلس شد

​​​​​​​هویت یکی از نمایندگان راه یافته حزب دمکرات کردستان عراق به مجلس اقلیم نشان می‌دهد که وی در استقبال و راهنمایی سربازان رژیم غاصب ترک در روستای برمیزه جنوب کردستان فعالانه جای گرفته است

هویت یکی از نمایندگان راه یافته حزب دمکرات کردستان عراق به مجلس اقلیم نشان می‌دهد که وی در استقبال و راهنمایی سربازان رژیم غاصب ترک در روستای برمیزه جنوب کردستان فعالانه جای گرفته است

 

پس از اعلام نتایج قطعی انتخابات پنجمین دوره مجلس اقلیم کردستان، اسامی نمایندگان مجلس منتشر شد.

 

ارشد حسین لولانی یکی از نمایندگان پ.د.ک از شهر هولیر است که به نمایندگی این حزب در مجلس اقلیم رسیده. وی تنها هشت هزار و ۴٢۶ رأی کسب کرده بود.

 

لولانی همان فردی است که در جریان ورود سربازان رژیم غاصب ترک در روز ١ ژوئن/ ١١ خرداد سال جاری به روستای برمیزه از توابع سیدکان استان هولیر با لباس‌های کُردی رسما از آنان استقبال نمود و اشغالگران را به مردم مظلوم منطقه معرفی می‌کرد. وی مردم را به خدمت به اشغالگران تشویق می‌کرد.

ارشد حسین لولانی کیست؟

ارشد حسین لولانی از کوادر حزب دمکرات کردستان عراق-پ.د.ک است که تحصیلات خود را در مدارس وابسته به فتح‌الله گولن [مدارس ویژه دولت ترک در هولیر] به پایان رسانده. لولانی از نزدیکان مسرور مسعود بارزانی است و سالانه به کشور ترکیه مسافرت می‌کند و با مسئولین کنسولگری ترکیه در هولیر روابط ویژه‌ای دارد.