نیروهای رهایی‌بخش عفرین: ۷ تبهکار ترکیه کشته شدند

در عملیات نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش، ۷ سرباز و تبهکار کشته شده و ۳ تبهکار نیز زخمی شدند.

مرکز رسانه نیروهای رهایی‌بخش عفرین در مورد عملیات نیروهایشان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش در عفرین و اطراف آن اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است: روز ۱۹ ژوئن یگانهای ما در مارع علیه یک مقر نظامی ارتش ترکیه که در حال احداث می‌باشد، عملیاتی انجام دادند و در نتیجه‌ی این عملیات یک خودرو منهدم شده و به یک خودروی دیگر نیز ضربه وارد شده و همچنین یک سرباز و یک کارمند دولت اشغالگر ترکیه کشته شدند.

همچنین آمده است: روز ۲۰ ژوئن نیروهای ما  در مارع، گردهمایی تبهکاران وابسته به دولت ترکیه را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات یک خودرو منهدم شده و تعدادی از تبهکاران کشته و زخمی شدند. از تعداد کشته و زخمی‌های دشمن اطلاعی به دست نیامده است.

روز ۲۰ ژوئن نیز در روستای عمر سمو از توابع منطقه‌ی شرا به یک گروه تبهکار تحت عنوان آصفه وشمال حمله کردند. در نتیجه‌ی این عملیات سه تبهکار کشته و یک تبهکار نیز مجروح شد. همچنین یک خودروی تبهکاران منهدم و مقرر آنها تخریب شد.

در روز ۲۴ ژوئن نیز گروهی از تبهکاران که در روستای کفر خوشر از توابع اعزاز جمع شده بودند، عملیاتی انجام شد. در نتیجه‌ی این عملیات ۲ تبهکار کشته و ۲ تبهکار نیز زخمی شدند. همچنین محل تجمع تبهکاران به طور کامل تخریب شد.

در نتیجه‌ی این عملیات ها و بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، یک سرباز و یک کارمند دولت اشغالگر ترکیه و ۵ تبهکار کشته و ۳ تبهکار دیگر زخمی شدند. ۳ خودرو منهدم شده و یک مقر آنها نیز به طور کامل تخریب شد.