ثبت یک سری جنایات جدید در عفرین توسط اشغالگران

ترکیه و مزدورانش آن همچنان به جنایات خود علیه ساکنان شهر اشغالی عفرین ادامه می‌دهند. اماکن باستانی را تخریب و غارت می‌کنند، از طریق ساختن مساجد افراط‌گرایی مذهبی را گسترش می‌دهند، بیماران را می‌کشند و با اعضای بدن آنها تجارت می‌کنند

دولت ترکیه و مزدوران تروریست آن همچنان به جنایات خود علیه ساکنان شهر اشغالی عفرین ادامه می‌دهند. اماکن باستانی را تخریب و غارت می‌کنند، از طریق ساختن مساجد افراط‌گرایی مذهبی را گسترش می‌دهند، بیماران را می‌کشند و با اعضای بدن آنها تجارت می‌کنند.

تخریب و سرقت اماکن باستانی در منطقه جندرس

ارتش اشغالگر ترک و مزدوران آنها موسوم به احرار الشرقیه به حفاری تپه روستای تاریخی "قربه" در منطقه جندرس با هدف کشف آثار تاریخی و گنج برای فروش آنها در بازار سیاه و اروپا، ادامه می‌دهند.

ده‌ها درخت زیتون بزرگ و پر ثمر قطع و بسیاری از گورهای روستاییان تخریب شده است.

موضوع دیگر اینکه، منبعی از منطقه اشغالی جندرس گزارش داد كه مزدوران دولت اشغالگر ترک، در حال حفر تپه منطقه جندرس برای غارت آثار تاریخی آن هستند.

گزارش شده است به دلیل موقعیت استراتژیک این تپه، ارتش اشغالگر ترک بزرگترین پایگاه نظامی منطقه را بر روی تپه تأسیس کرده است.

ساخت مسجد در روستای دیر سوان در منطقه شرا

در چارچوب گسترش افراط‌گرایی مذهبی، دولت اشغالگر ترک با کمک انجمن‌هایی که ادعای بشردوستانه و خیرخواهانه دارند، همچنان به ساخت مساجد در روستاهای كانتون اشغالی عفرین ادامه می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که خبرگزاری هاوار از منطقه شرا دریافت کرده است، اداره فتوا وابسته به دولت اشغالگر ترکیه توافق نامه‌ای را برای ساخت مسجد در روستای دیر سوان در منطقه شرا با انجمن غازی الشام امضا کرده است.

دولت اشغالگر ترک و گروه‌های اخوانی در حال تسریع در روند تغییرات دموگرافی منطقه و ایجاد مراکز مذهبی و مساجد با هدف ترویج افکار افراطی اسلامی گروه‌های داعش، جبهه النصره و احزاب افراطی ترک هستند.

قتل یک زن کورد با هدف سرقت اعضای بدن وی توسط کادر پزشکی ترک بیمارستان عفرین

منابعی از مرکز عفرین اشغالی گزارش دادند که کادر پزشکی شاغل در بیمارستان عفرین که متشکل از پزشکان ترک هستند، یک شهروند ۳۶ ساله به نام مریم را به قتل رسانده اند. اسد عکاش خلیل، همسر مریم ساكن روستای چقلمه در منطقه رجو نیز ربوده شده است.

به گفته منبع، مریم، که نام فامیلی او مشخص نیست، در روز پنجم این ماه برای یک عمل جراحی به بیمارستان عفرین رفت. اما نیم ساعت بعد خبر درگذشت وی اعلام شد و جسد در روز دوم به خانواده‌اش تحویل داده شد.

همان منابع اظهار داشتند که کادر پزشکی ترک، شهروندی به نام مريم را به قصد سرقت اعضای بدن وی و سپس فروش آنها به قتل رساند. از زمان اشغال عفرین توسط اشغالگران ترک و مزدوران آنها، ده‌ها مورد مشابه در بیمارستان عفرین ثبت شده است.

ربودن کودکی مقابل خانه‌اش در شهر اشغالی عفرین

از سوی دیگر، منابعی از شهر اشغالی عفرین گزارش دادند که مزدوران رژیم اشغالگر ترک یک کودک ۶ ساله را مقابل خانه‌اش در مرکز شهر ربوده و او را به مقصد نامعلومی منتقل کردند.

به گفته این منبع، این دختر "رویا محمد خاطر" نام دارد و از چند روز پیش سرنوشت وی مشخص نیست.