برگزاری آنلاین هجدهمین جشنواره فیلم زنان

هجدهمین جشنواره فیلم زنان (فیلم مور) به صورت آنلاین در فاصله روزهای ١٢ تا ٢۶ ژوئن برگزار می‌شود

بنابر اطلاعیه منتشر شده از سوی دبیرخانه جشنواره زنان، هجدهمین دوره فیلم مور به صورت آنلاین از روز ١٢ ژوئن آغاز شده و تا ٢۶ ژوئن ادامه خواهد داشت.

علاوه بر نمایش فیلم‌های این دوره از جشنواره، گفتگوها نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. مخاطبان برای مشاهده فیلم‌ها و گفتگوها باید در فوروم جشنواره نام‌نویسی کنند.

مَلَک اُزمَن از برگزارکنندگان فیلم مور در مورد جشنواره امسال به رسانه‌ها گفت:"امسال فیلم مستند «داستان‌های روایت نشده»  به کارگردانی آلیس گووی -بلاک روی پرده می‌رود. فعالان عرصه سینما باید این کارگردان را بشناسند. کارهای او بازتاب بسیار گسترده‌ای در سراسر جهان داشته است. همچنین باید کارهای سینمایی با موضوع «حقوق» را به تماشا نشست."

در بخش «بدن ما متعلق به ماست» سه فیلم از کلایره پژمان با موضوع فمینیسم روی پرده می‌روند. در بخش نوعی نگاه فیلم‌های که به موضوع تبعیض‌های جنسیتی و سینمای زن می‌پردازد ٣٨ فیلم به رقابت می‌پردازند.

امسال علاوه بر نمایش فیلم‌ها به شیوه‌ی آنلاین گفتگوهایی با زنان کارگردان انجام می‌شود و در مورد فرهنگ و هنر نیز پانل‌های برگزار خواهند شد.

کارگاه «در خانه فیلمت را بساز» که از سه سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است امسال چندین اثر را به نمایش می‌گذارد.

ملک اُزمَن از علاقمندان به سینما خواست برای مشاهده آثار شرکت کننده در جشنواره امسال به شیوه آنلاین به آدرس http://filmmor.org/   مراجعه کنند.