اوچی کوریل پیچاردو: دلداده انقلاب زن در روژاوا هستم

اوچی کوریل پیچاردو فعال بین‌المللی حمایت خود از انقلاب زن در روژاوا را بیان کرده و می‌گوید جهانی که او می‌خواهد، موسیقی، شعر و علم و هنر در مرکز آن قرار دارند.

یک زن فعال بین‌المللی حمایت خود از انقلاب زن در روژاوا را بیان کرده و می‌گوید جهانی که او می‌خواهد، موسیقی، شعر و علم و هنر در مرکز آن قرار دارند.

اوچی کوریل پیچاردو، فمنسیت آفریقایی دومینیکن، خواننده و انسان شناس اجتماعی در گفتگویی با خبرگزاری هاوار خود را از دلدادگان مبارزه زنان در روژاوا معرفی کرده و انقلاب زن در مناطق شمال شرقی سوریه را برای رهائی زن بسیار مهم می‌داند.

او که یکی از برجسته ترین دانشمندان فمینیست در آمریکای لاتین و کارائیب است با تصریح آنکه مبارزه زن نمی تواند فقط در رابطه با جنایت علیه زنان باشد می‌گوید: "در میان مقتولین، زنان سیاه‌پوست، بومیان و فقرا و فعالین اجتماعی را می‌بینیم که نشان می‌دهد نیاز به مبارزه متحدانه چند بعدی وجود دارد."

اوچی کوریل پیچاردو همبستگی خود با زنان روژاوا را اعلام کرده و می‌گوید: "آنها نه فقط برای خودشان بلکه برای همه زنان دنیا می‌جنگند. ما دنبال جهانی می‌گردیم که نژادپرستی، جامعه طبقاتی و ملیت‌پرستی در آن وجود نداشته باشد."