تداوم عملیات‌ نظامی نیروهای رهایی‌بخش عفرین؛ ۶ ارتشی ترکیه کشته و ٧ تن زخمی شدند

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین در اطلاعیه‌ای از کشته شدن شش ارتشی ترکیه در مناطق شرا، شراوا و عزاز در عفرین خبر داده است

نیروهای رهایی‌بخش عفرین درباره‌ی آخرین عملیات های نیروهایشان علیه ارتش اشغالگر ترکیه در عزاز و عفرین اطلاعیه‌ای منتشر کرد

 

در اطلاعیه آمده است:

"در نتیجه‌ی عملیات نیروهایمان در مناطق شرا, شراوا و عزاز علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش حداقل ۶ ارتشی کشته و ۷ ارتشی دیگر زخمی شدند.

نیروهایمان روز ۱۹ آوریل/ ۳۰ فروردین مقر سربازان ارتش اشغالگر ترکیه را در روستای مریمین واقع در منطقه‌ی شرای عفرین از دو سو هدف قرار دادند. در این عملیات یک تانک ارتش ترکیه منهدم شد. همچنین مقری دیگر ارتش ترکیه  که سعی در مداخله داشته هدف نیروهایمان قرار گرفت. در نتیجه‌ی این عملیات ۴ ارتشی ترک کشته و ۳ ارتشی دیگر زخمی شدند.

 

در همین روز نیروهایمان مقری دیگر در این روستا را که محل نگهداری سلاح‌های سنگین بوده را مورد هدف قرار دادند. در این عملیات مقر دشمن به کلی منهدم شده، ۲ ارتشی ترکیه کشته شدند و ۴ ارتشی دیگر زخمی شدند.

 

نیروهایمان در عزاز عملیات انجام دادند

در همان روز نیروهایمان در منطقه‌ی ویلاد قاد در عزاز علیه مقر نیروهای ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی انجام دادند. در این عملیات مقر آنها به کلی منهدم گشت اما از تعداد کشته و زخمی دشمن اطلاعاتی بدست نیامد.

 

عملیات نیروهایمان در شراوا با سلاح سنگین

همچنین در همین روز مزدوران رژیم غاصب ترک حین احداث دیوار در روستای کیمار منطقه شراوا حومه عفرین هدف عملیات نیروهای ما قرار گرفتند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

 

در نتیجه‌ی حملات یادشده جمعا ۶ ارتشی کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند، همچنین یک تانک و ۲ مقر دشمن منهدم شدند.

طی روزهای آینده درباره‌ی ۲ عملیات دیگر نیروهایمان، جزئیات بیشتری همراه با تصاویر ویدیوی این حملات منتشر خواهند گردید."