جشنواره‌ی فیلم یلماز گونای لغو شد

شهردار مشترک‌های الیح، سونگول کورکماز و مهمت دمیر، اعلام کردند که به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا جشنواره‌ی فیلم یلماز گونای را لغو کرده‌اند.

سونگول کورکماز و مهمت دمیر، شهردار مشترک‌های الیح  به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا طی یک کنفرانس مطبوعاتی، لغو جشنواره‌ی فیلم یلماز گونای را به افکار عمومی اعلام کردند. شهردار مشترک دمیر اعلام کرد که در همه‌ی بخش‌های شهر، سالن‌های تجمعات، پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، کوچه‌ها، محلات اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی شده است و افزود: "سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر است. به همین دلیل ما می‌خواهیم در همه‌ی بخش‌ها به طور رسمی را ضدعفونی کنیم. ما به عنوان نیروهای شهرداری همه‌ی راههای پیشگیری را در پیش خواهیم گرفت. اما مردم هم باید با ما همکاری کنند."

دمیر خاطرنشان کرد که برای حفظ سلامتی مردم تلاش مشترک همه‌ی سازمانها ضروری است و گفت:"برای آنکه کمپین ضدعفونی کردن به خوبی انجام شود ما ازسندیکای ایشکور درخواست ۵۰۰ کارگر کرده‌ایم. دمیر همچنین اعلام کرد، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا جشنواره‌ی فیلم یلماز گونای برگزار نخواهد شد."

شهردار مشترک سونگول کورکماز نیز گفت که به نیروهای شهرداری که سن آنها بالای ۶۰ سال است، مرخصی داده شده است. وی گفت:"زنانی که بچه دارند نیز باید به همین شیوه مرخصی بگیرند."