دولت ترکیه در حال بازسازی داعش است

دولت ترک برای بکارگیری عناصر داعش همانند نیرویی شبه نظامی (پارامیلیتار) سازماندهی عناصر این گروه تبهکار در سوریه و ترکیه را از سر گرفته است

دولت ترکیه برای رسیدن به اهداف اشغالگرانه‌‌ی خود در سوریه در میان هواداران اخوان‌المسلمین، جبهه النصره، داعش و گروه‌های تروریست دیگر بیشترین اعتماد را به نیروهای داعش داشته و همانند نیرویی شبه نظامی از آنها استفاده می‌کرد.

 

خبرگزاری فرات مطلع شده است که دولت ترکیه سعی در سازماندهی مجدد عناصر داعش داشته و بعضی از اعضای آن تحت حمایت سازمان اطلاعاتی میت ترکیه فعالیت می‌کنند. این اعضا برای ربودن مسئولان داعش از سوریه و انتقال آنها به ترکیه وظیفه‌دار شده‌اند.

 

 بر طبق اطلاعاتی که بدست ما رسیده است بعضی تروریست‌های داعش پس از اینکه در طی عملیات‌های نیروهای سوریه‌ی دموکراتیک (ق.س.د) از شمال و شرق سوریه گریخته بودند با همکاری میت و قاچاقچیان انسان به خاک ترکیه منتقل شدند. دولت غاصب ترک این تروریست‌ها را در ارتش، نیروهای پلیس، استخبارات و در توده خلق به کار گماشته است. سازمان اطلاعاتی ترکیه "میت" در تلاش است تا یکبار دیگر این تبهکاران و خانواده‌ها‌یشان را سازماندهی نموده و افرادی که قادر به جنگ هستند را تثبیت نماید. به این ترتیب که آن بخش از تبهکاران را که به شکلی غیر قانونی وارد ترکیه شده‌اند را در کمپ‌ها جمع‌آوری کرده و از نو سازماندهی می‌کنند.

 

هویت تبهکاران فراری عضو داعش که از سوی رژیم ترکیه به کار گماشته شده‌اند:

اسماعیل الایدو: به اسم ابو عبدالله شناخته شده، اهل شهر گره سپی است. مسئول مهمات داعش بوده و پس از فرار از سوریه در حال حاضر برای میت فعالیت می‌کند.

عبدالباسی الایدو: برادر اسماعیل الایدو و از مبارزان داعش است. او در مرز ترکیه فعالیت کرده و اعضا و پناهندگان داعش را به ترکیه منتقل می‌کرده است و اکنون برای میت فعالیت می‌کند.

مصیب البدیر المعروف: به اسم ابو طیر شناخته شده و اهل گره سپی است. مسئول مرزی و همچنین در استخبارات داعش فعالیت کرده است و اکنون برای میت فعالیت می‌نماید.

سعدون العاشق: بردار مسعود العاشق بوده و برای میت فالیت می‌نماید.

ابراهیم الشویئه: اهل گره سپی بوده و در استخبارات داعش جای گرفته است در ترکیه برای میت فعالیت می‌کند.

ابراهیم الذاکر: با نام ابو محمد شناخته شده و اهل دیرالزور است. در طی عملیات تندباد جزیر [عملیات ق.س.د که به پاکسازی شرق فرات از لوث داعش انجامید] به شهبا گریخته و از آنجا به تبهکاران ترکیه پیوسته است. اکنون برای ربودن امیر و فرماندهان داعش از سوریه به ترکیه فعالیت می‌کند.