برگزاری سیزدمین جشنواره ی بین‌المللی تئاتر خیابانی در مریوان

سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به روال سالهای گذشته در شهریور ماه از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۴ شهریور در مریوان برگزار خواهد شد

سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به روال سالهای گذشته در شهریور ماه از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۴ شهریور در مریوان برگزار خواهد شد.

 

جلال قلعه شاخانی دبیر سیزدهمین جشنواره‌ی تئاتر خیابانی مریوان گفت: ۵۲۷ طرح به دبیرخانه‌ی جشنواره فرستاده شده که از این میان در بخش آزاد ٨۷ طرح و در بخش آیینی نیز ۱۵ طرح انتخاب شده‌اند.

 

وی با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره گفت تئاتر خیابانی مریوان جایگاه خود را پیدا کرده و با استقبال هنرمندان داخلی و خارجی مواجه شده است.

دبیر جشنواره در ادامه‌ی سخنانش گفت: تا به حال ۹۵ گروه برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند و همچنین ۷ کشور خارجی نیز گروههای به این جشنواره خواهند فرستاد.

 

آقای قلعه شیخانی برگزاری کارناوال شادی در روز افتتاحیه، کلنگ زنی ساختمان پلاتو مریوان، جشن و آتش بازی در شب افتتاحیه، رونمایی از پوستر این جشنواره، دعوت از خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی را از اقدامات در دست اجرای ستاد اجرایی اعلام کرد.