حمله اشغالگرانه دولت ترک به خودمدیریتی دمکراتیک شمال و شرق سوریه- دهمین روز

خلق‌های شمال و شرق سوريه به مقاومت تاريخی عليه حملات اشغالگرانه دولت ترک و تبهکاران وابسته به آن ادامه می‌دهند

16:55

پیکر ١٣ غیرنظامی در روستای مشرفا از زیر آوار خارج شد

 

16:49

ه.پ.گ اعلام کرد که در حمله نیروهای گریلا به مواضع ارتش اشغالگر ترک در منطقه ابخ استان وان یک خودرو زرهی دشمن منهدم شده و ٨ سرنشین آن کشته شدند.

14:28

ق.س.د آمار درگیری‌های قبل از اعلام آتش‌بس را منتشر کرد

ق.س.د اعلام کرد که در جریان جنگ و مقاومت روز پنج‌شنبه علیه اشغالگران (تا قبل از اعلام آتش‌بس) در مجموع ٩٣ نظامی و تبهکار رژیم ترک کشته شد‌‌ه‌اند. در این مقاومت‌ها ٩ مبارز ق.س.د به شهادت رسیده‌اند.

12:53

فرمانده محور سریکانی نیروهای ق.س.د: ارتش ترک مفاد آتش‌بس را نقض می‌کند. اگر حملات ادامه پیدا کنند از حق دفاع مشروع استفاده می‌کنیم و پاسخ شدیدی را به اشغالگران می‌دهیم.

12:25

حملات اشغالگران به سریکانی همچنان ادامه دارد

دولت اشغالگر ترک علی‌رغم اعلام پذیرش آتش‌بس با میانجیگری آمریکا، از صبح امروز به حملات اشغالگرانه به سریکانی ادامه می‌دهد.

12:17

12:17

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک بخش زرگانی از توابع سریکانی را بمباران کردند. تعدادی غیرنظامی در حمله هوایی ارتش ترک زخمی شد‌ه‌اند.

11:42

تبهکاران رژیم اشغالگر ترک به مبارزان ق.س.د در روستای "أمل‌خیر" سریکانی حمله کردند. یک مبارز ق.س.د به شهادت رسید و دو مبارز زخمی شدند.

 

10:23

تیم فوریتهای پزشکی متشکل از چند پزشک آمریکایی  خواهان ورود به سریکانی و مداوای زخمی‌ها در بیمارستان تحت محاصره این شهر بودند. اما تبهکاران به سوی آنان آتش گشودند. دکتر دیوید اوبانک از اعضای این تیم گفت که تبهکاران دولت اشغالگر ترک مانع ورود آنان به سریکانی شده‌اند.

10:15

ساکنان منطقه جزیر اکنون راه سریکانی را در پیش گرفته‌اند تا به همکاری خلق این منطقه پرداخته و زخمی‌های حمله اشغالگرانه رژیم ترک و تروریست‌های اردوغان را از شهر خارج کنند.

10:00

تبهکاران ارتش اشغالگر ترک یک بار دیگر به بیمارستان سریکانی حمله کردند.

09:57

بر پایه‌ی گزارشها ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش از مداوای زخمی‌ها در بیمارستان سریکانی جلوگیری می‌کنند. به دلیل حملات اشغالگران دو مبارز زخمی ق.س.د به دلیل شدت جراحات به شهادت رسیدند.

09:54

ارتش اشغالگر ترک سربازان و تبهکارانش را به منطقه سریکانی منتقل می‌کند. تروریست‌های تحت فرمان اردوغان همچنان مواضع نیروهای ق.س.د را در این منطقه را گلوله‌باران می‌کنند.

09:51

ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش روستای شورخ در بخش شرای عفرین اشغالی را هدف حملات توپخانه قرار داده‌اند.

08:46

در دهمین روز مقاومت شرف در شهر سریکانی تبهکاران رژیم اشغالگر ترک با اسلحه‌های فردی مواضع نیروهای سوریه دمکراتیک را در منطقه چهار راه شهیدان در نزدیکی بیمارستان سریکانی هدف قرار می‌دهند.