دو کنترای دیگر به سزای اعمال خود رسیدند

​​​​​​​ه.پ.گ اعلام کرده است که دو کنترا (ضدگریلا) که در سال ٢٠١٧ اماکن فعالیت گریلاهای کردستان را به ارتش ترکیه لو داده بودند به سزای اعمال خود رسیدند

ه.پ.گ اعلام کرده است که دو کنترا (ضدگریلا) که در سال ٢٠١٧ اماکن فعالیت گریلاهای کردستان را به ارتش ترکیه لو داده بودند به سزای اعمال خود رسیدند

 

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای از مجازات دو کنترای دیگر وابسته به رژیم غاصب ترک خبر داده است.

 

متن اطلاعیه ه.پ.گ:

"۴ ژوئیه/ ١٣ تیرماه سال جاری نیروهایمان دو کنترا به نامهای 'رمزی گولر' و 'محمود گولر' را مجازات کردند. در گزارشی که در ۴ نوامبر ٢٠١٧ منتشر کرده بودیم اعلام کردیم که در ٢٧ اکتبر ٢٠١٧ مابین نیروهای ما و نظامیان ارتش غاصب ترک در منتقه لیخوسور حومه لیجه آمد درگیری روی داده است.

 

در این درگیری رفیق فرهاد کورتای (عدنان اورال) پس از نبردی قهرمانانه به شهادت رسید. پس از شهادت رفیق فرهاد، نیروهای ما تحقیقات وسیعی را آغاز کردند و محرز شد که دو کنترا 'رمزی و محمود گولر' محل نیروهای ما را به ارتش غاصب ترکیه لو داده‌ و این عناصر برای امحای نیروهایمان با دشمن همکاری کرده‌اند.

 

هر دو کنترا بازداشت شدند و پس از بازجویی به جنایات خود اعتراف کردند. هر دو اعتراف کردند که محل رفقا را به دشمن لو داده‌اند، تحت عنوان کشاورز در مناطق گریلایی به فعالیت جاسوسی پرداخته و اطلاعات را به دشمن رسانده‌اند. از خلق خود می‌خواهیم نسبت به اعمال چرکین دولت غاصبگر ترک هشیارانه عمل کنند."