پ.ك.ك بر گرفتن انتقام خون آتاکان ماهیر و همرزمان شهیدش تأکید کرد

فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق اعلام کرد روز شنبه یازدهم آگوست ٢٠١٨/ ٢٠ مرداد ١٣٩٧ در اثر حملات هوایی ترکیه و جنگی که یک روز به طول انجامید در منطق پیلمور از توابع درسیم جان خود را از دست داده‌اند

مرکز فرماندهی قرارگاه دفاع از خلق اعلام کرد شش گریلا در جریان بمباران هوایی و نبردی سنگین با نظامیان اشغالگر ترکیه جان خود را از دست داده اند. حزب کارگران کردستان هم بیانیه‌ای در این رابطه صادر کرده و می‌گوید یکی از جانباختگان از فرماندهان شورای نظامی نیروی مدافع خلق بود

 

فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق اعلام کرد روز شنبه یازدهم آگوست ٢٠١٨/ ٢٠ مرداد ١٣٩٧ در اثر حملات هوایی ترکیه و جنگی که یک روز به طول انجامید در منطق پیلمور از توابع درسیم جان خود را از دست داده‌اند. هویت دو تن از جانباختگان تاکنون مشخص شده است.

 

مشخصات آنها، ابراهیم چوبان با کد سازمانی آتاکان ماهیر متولد مرعش و محمود لاچین با کد رونی مونزور متولد آگری اعلام شد.

 

فرماندهی ن.پ.گ یاد شهیدان راه آزادی را گرامی داشته و می‌گوید که آتاکان ماهیر ٢۵ سال در مناطق مختلف در برابر نیروهای اشغالگر پیکار کرد.

 

کمیته رهبری پ.ك.ك نیز طی بیانیه ای در همین رابطه، یاد شش گریلای جانباخته را گرامی داشته و می‌گوید آتاکان ماهیر از اعضای شورای فرماندهی نیروی مدافع خلق و فرمانده منطقه درسیم بود.

 

طبق این بیانیه، ماهیر آتاکان متولد سال ١٩٧۴ در البستان از توابع مرعش در امور ایدئولوژیک و نظامی از جمله فرماندهان نمونه و موفقی بود که قلبش هر دم برای آزادی می تپید.

 

پ.ك.ك تأکید کرده که انتقام خون ماهیر آتاکان و شهدای این نبرد را با تحقق آرمان آزادی و بیرون راندن نیروهای اشغالگر از کردستان خواهد گرفت.

 

    نام: ابراهیم چوبان

    کد سازمانی: آتاکان ماهیر

    محل تولد: مرعش

    زمان و مکان شهادت: ١١ آگوست ٢٠١٨/ درسیم

 

    نام: محمود لاچین

    کد سازمانی: رونی مونزور

    محل تولد: آگری

    زمان و مکان شهادت: ١١ آگوست ٢٠١٨/ درسیم