پیام تبریک فرماندهی قرارگاه مرکزی یژا ستار به گریلاهای زن در بوتان و هفتانین

فرماندهی قرارگاه مرکزی یگان‌های زنان آزاد (یژا ستار) برای گرامیداشت ۱۵ آگوست و به مناسبت عملیات‌هایشان پیام تبریکی به فرماندهی و گریلاهایشان در ایالت‌های هفتانین و بوتان فرستاد.

پیام قدردانی فرماندهی قرارگاه مرکزی یژا ستار به شرح زیر میباشد:

"به همه‌ی فرماندهان و مبارزان یژا ستار در ایالت‌های بوتان و هفتانین که برای گرامیداشت ۱۵ آگوست  با روح آپویی دست به انجام عملیات زدند، تبریک می‌گوییم و امیدواریم به همین ترتیب به کار خود ادامه دهند.

عملیات انفجاری که شما با تاکتیک در سرت بوتان انجام دادید، عملیاتی قوی و موفق بود که به عنوانی برای انتقام خون شهدا ساریا بریتان، وژین، روهال و سرهلدان تبدیل شده است. در پ.ک.ک انتقام گرفتن از دشمن، گرفتن انتقام خون شهدا راه و خط‌مشی ویژه‌ای می‌باشد. در این دو منطقه عملیات نیروهای یژاستار عملی کردن این راه و خط‌مشی است.

در منطقه‌ی هفتانین در تپه‌ی آدار و در خانتور عملیاتها با اسلحه‌های ویژه به انجام رسید‌ه‌اند و به انتقام خون رفیق زلال سیدم و دوغا تبدیل شده و نمونه‌ای از این خط‌مشی است که در هر جایی و در هر حالی انتقام خون شهدا از دشمن گرفته می‌شود.

عملیاتها با تاکتیک و روشهای غنی که نیروهایمان در سال ۲۰۲۰ بر اساس گریلاهای زن مدرنیته‌ی دمکراتیک در میان همه‌ی نیروهای زن ما و هم در میان همه‌ی زنانی که علیه سیستم مبارزه می‌کنند، اراده‌ای درست کرده است.

سربلندی گریلا در این است که بر مبنای خط عگید و زیلان می‌جنگد و مقاومت می‌کند. عملیات نیروهای یژاستار علیه دشمن از حالا به بعد به شیوه‌ای موثر ادامه خواهد داشت و فاشیسم آ.ک.پ را با خاک یکسان خواهند کرد.

با اطمینان و با جوش و خروش انقلابی ما به عنوان فرماندهی قرارگاه مرکزی یژا ستار، ۱۵ آگوست، روز رستاخیز را به ابتدا به رهبرمان، به خلق قهرمان کوردستانمان، به خانواده‌ی شهدا و همه‌ی نیروهای گریلا تبریک می‌گوییم و اعلام می‌کنیم، زمان مقاومت و راهپیمایی به سمت سرافرازی است."