۷۴ نظامی و تبهکار ترکیه به هلاکت رسیدند

مقاومت تاریخی عفرین ۶۰ روز را پشت سر گذاشتە است. مبارزان یگان‌های مدافع خلق ـ ی.پ.گ و یگانهای مدافع زن ـ ی.پ.ژ در بسیاری از مناطق عفرین عملیات‌های موفقی را علیه ارتش اشغالگر ترکیه به انجام رساندند که در نتیجه‌ی آنها ۷۴ نظامی و تبهکار ترکیه ...

مقاومت تاریخی عفرین ۶۰ روز را پشت سر گذاشتە است. مبارزان یگان‌های مدافع خلق ـ ی.پ.گ و یگانهای مدافع زن ـ ی.پ.ژ در بسیاری از مناطق عفرین عملیات‌های موفقی را علیه ارتش اشغالگر ترکیه به انجام رساندند که در نتیجه‌ی آنها ۷۴ نظامی و تبهکار ترکیه به هلاکت رسیده و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

 

مرکز عفرین

بعد از ظهر دوشنبه (١٩ مارس/ ٢٨ اسفند ١٣٩۶) هنگامی که تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه مشغول غارت اموال شهرواندان عفرین بودند، مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ علیه آنان عملیاتی را انجام دادند که در نتیجه‌ی آن ۱۶ نظامی و تبهکار دولت ترکیه به هلاکت رسیده و ۷ تن نیز زخمی شدند.

 

بر اساس گزارشات، در عملیاتی که روز سه‌شنبه در مرکز شهر عفرین به انجام رسید، دستکم ۹ نظامی و تبهکار به هلاکت رسیده و ۹ تن دیگر نیز زخمی شدند .

 

بخش جندرس

صبح دیروز (سه‌شنبه) مبارزان علیه یکی از مناطق تحت اشغال دولت ترکیه که در مسیر جندرس قرار داشت، عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ۲٨ نظامی و تبهکار دولت ترکیه به هلاکت رسیده و یک خودروی زرهی اشغالگران نیز منهدم گردید.

 

بخش بِلبِله ـ بخش راجو

مبارزان عملیاتی را در مرز بلبله و عملیاتی دیگر را نیز در مسیر راجو به انجام رساندند. در این عملیات‌ها ۲۱ نظامی و تبهکار دولت ترکیه به هلاکت رسیده و تعداد زیادی از آنها نیز زخمی شدند.

 

بخش شِراوا

در مسیر میان روستاهای میدانکی و مَشعله واقع در منطقه‌ی شراوا میان مبارزان و ارتش اشغالگر ترکیه درگیری سختی روی داد که نتایج آن هنوز به دست نیامده است.