درویش گنابادی بر اثر شدت ضربات حین بازجویی کشته شد

به نقل از پایگاه خبری "مجذوبان نور"، یکی از دراویش گنابادی به نام محمد راجی، در اثر ضربات وارده در حین بازجویی جان باخت

به نقل از پایگاه خبری "مجذوبان نور"، یکی از دراویش گنابادی به نام محمد راجی، در اثر ضربات وارده در حین بازجویی جان باخت

 

گزارش‌های تأیید شده حاکی است روز ‌شنبه ١٢ اسفند ماموران اداره آگاهی شاپور تهران، طی تماسی تلفنی از خانواده این درویش گنابادی خواسته‌اند با عکس و مدارک شناسایی به اداره دهم آگاهی شاپور مراجعه کنند.

 

ماموران اداره دهم آگاهی بعد از مراجعه خانواده راجی ابتدا مدعی شده بودند که محمد در کما به سر می‌برد اما ساعاتی بعد خبر فوت وی را به خانوادە دادند.

 

در مراجعه بعدی خانواده محمد راجی به آگاهی سرانجام اعلام شد که او در اثر ضربات وارده در حین بازجویی فوت شده است.

 

طیبه راجی دختر محمد راجی خبر کشته شدن پدرش در زندان را در گفت‌وگو با رادیو فردا تائید کرد. او گفته است که پدرش در هنگام بازداشت به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

 

محمد راجی (۵۶ ساله)، دارای ۵ فرزند است. محمدعلی راجی یکی از پسران او نیز در حوادث گلستان هفتم بازداشت شده بود و در حال حاضر در زندان فشافویه زندانی‌ست.

 

دراویش گنابادی روز ۳۰ بهمن ۹۶ در اعتراض به محاصره خانه نور علی تابنده، قطب دراویش گنابادی در گلستان هفتم خیابان پاسداران تهران تجمع کردند که این تجمع مسالمت‌آمیز همچون همیشه از سوی نیروی انتظامی و ماموران لباس شخصی به آشوب کشیده شد.

 

بر اساس اعلام سایت مجذوبان نور حداقل ۵۰۰ تن از دراویش گنابادی در جریان اعتراض به دستگیری نعمت‌الله ریاحی دستگیر شده و از سرنوشت آنان اطلاعی در دسترس نیست.