ه.پ.گ یاد و خاطره هاوره یاران را گرامی داشت

مرکز خبررسانی ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، گریلا هاوره یاران (هاوره کریم‌پور) در نتیجه‌ی درگیری روز ۱۵ آگوست در گَوَر در جولمرگ به شهادت رسیده است.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای مشخصات یک گریلای جانباخته در درگیری روز ۱۵ آگوست / ۲۴ مرداد را اعلام کرد.

  متن بیانیه‌ی ه.پ.گ بدین شرح است:

  "در اطلاعیه‌ی روز ۱۶ آگوست / ۲۵ مرداد اعلام کرده بودیم که روز ۱۵ آگوست نیروهایمان در تپه شهید آفات واقع در منطقه گَوَر در جولمرگ عملیاتی را به انجام رسانده و در نتیجه‌ی این عملیات ۷ نظامی دشمن کشته شدند. رفیقمان هاوره در این عملیات جسورانه جنگید و پس از جراحت تا آخرین گلوله‌ی خویش به گونه‌ای فدایی مقاومت کرد و به کاروان شهدا پیوست. مشخصات رفیق هاوره بدین شرح است:

   نام: هاوره کریم پور

   کد سازمانی: هاوره یاران

   محل تولد: مریوان

   زمان و مکان شهادت: ۱۵ آگوست/ ۲۴ مرداد – گَوَر

  رفیق هاوره سال ۱۹۹۳ در شهر مریوان واقع در روژهلات کردستان چشم به جهان گشود. در سنین جوانی جنبش آزادی خواهی را شناخت و در سال ۲۰۱۶ در زمانیکه حملاتی شدید علیه خلق کرد انجام می‌‌گرفت به صفوف گریلا پیوست. پس از پیوستن به صفوف گریلا در زندگی پ.ک.ک مشارکت نموده و از زندگی‌ و ارزش‌هایی که با زحماتی بزرگ خلق شدند صیانت نمود. با ایستار فداکار و زحمتکش خویش به الگویی برای رفقا مبدل شد. زندگی خویش را فدای آزادی خلق کرد نموده و تمامی مسئولیت‌ها و وظایف خویش را به شکلی موفق به انجام رساند. رفیق هاوره در برهه‌ی درگیری‌ها در مناطق حفاظتی مدیا ضربات مهلکی را بر دشمن وارد ساخته و با فداکاری عظیمی در فعالیت‌ها شرکت می‌نمود. رفیق هاوره در شخصیت خویش نشان داد که چگونه در عمل مبارز فدایی آپوئی با اراده و مقاومتی عظیم ایجاد خواهد شد. تا آخرین لحظه مبارز فدایی رهبری، مبارزه و خلق بود. مراتب تسلیت خویش را در ابتدا به خانواده‌ی رفیق هاوره و تمامی خلق میهن دوست کردستان اعلام می‌داریم و پیمان می‌بندیم که به آرمانهای شهیدان جامه عمل بپوشانیم."