رژیم ترک مزدورانش را اینبار به کشمیر می‌فرستد

رژیم ترک پس از جنگ قره‌باغ (آرتساخ) مزدوران سوری‌اش را برای جنگ تازه‌ای آماده می‌کند. جنگ پاکستان با هندوستان در کشمیر.

رژیم ترکیه در لیبی، آذربایجان، قره‌باغ، یمن و جنوب کوردستان از مزدوران سوری استفاده کرد، طیب اردوغان اکنون می‌خواهد از این مزدوران در جنگ پاکستان با هندوستا در منطقه کشمیر استفاده کند.

خبرگزاری فرات به اطلاعاتی موثق از منابع آگاه دست یافته است که مزدوران ترکیه که در زیر چتر ارتس ملی سوریه فعالیت می‌کنند با سردستگی ابو امشه رئیس گردان سلیمان شاه روز ٢٨ نوامبر (٨ آذر) در نامه‌ای به فرماندهی همدستانش در مناطق اشغالی عفرین و شیا به آنان گفته‌ که دولت ترکیه در صدد تقویت جبهه کشمیر با استفاده از مزدوران سوریست.

ابو امشه در نامه خود نوشته است که بزودی فرماندهی ارتش ترک اسامی افرادی که مایل باشند به کشمیر اعزام شوند را درخواست خواهد کرد.

ابو امشه به مزدورانش نوشته است که داوطلبان اعزام به كشمیر ٢ هزار دلار پول دریافت می‌کنند. او می‌افزاید که کشمیر هم مانند قره‌باغ منطقه‌ای کوهستانی است.

منابع محلی آگاه اعلام کرده‌اند که رژیم ترکیه در مدت کوتاهی اسامی مزدورانی را که مایل به جنگ در کشمیر هستند در مناطق اعزاز، جرابلس، باب، عفرین و ادلب جمع‌آوری کرده و سپس به سردسته‌های مزدورانش گفته است که بزودی بصورت گروه‌های مخفیانه به کشمیر اعزام می‌شوند.

رژیم ترک در نزاع بر سر کشمیر در کنار پاکستان قرار گرفته است. پاکستان در حمله اشغالگرانه رژییم ترکیه به شمال و شرق سوریه از اردوغان حمایت کرده بود. خبرگزاری دولتی آناطولی هم گزارش‌های مربوط به کشمیر را همچون مسئله‌ی داخلی ترکیه منتشر می‌کند.

مسئله کشمیر

انتقال مزدوران رژیم ترک به کشمیر در حالیست که تنش میان پاکستان و هندوستان در حال افزایش است. روز ١٣ نوامبر این دو همدیگر را هدف آتش توپخانه قرار داده بودند. در نتیجه این حملات حداقل ١٣ نفر کشته شدند و ده‌ها تن دیگر زخمی. ۵ روز پیش در جنگی که در این منطقه روی داده بود سه سرباز هندوستان و سه شبه‌نظامی کشته شدند.

کشمیر در میان هندوستان و پاکستان واقع شده و از سال ١٩۴٧ میان این دو کشور تقسیم شده است. هندوستان و پاکستان با اشغال کشمیر در صدد کنترل مناطق کوهستانی هیمالیا هستند. تاکنون در جنگ‌ کشمیر ده‌ها هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.