حمله اشغالگرانه دولت ترک به خودمدیریتی دمکراتیک شمال و شرق سوریه- هفتمین روز

خلقهای شمال و شرق سوريه به مقاومت تاريخی عليه حملات اشغالگرانه دولت ترک و تبهکاران وابسته به آن ادامه می‌دهند

00:37

ارتش اشغالگر ترک برای جلوگیری از فرار تبهکاران دیوارهای حائل را دوباره برپا کرد

ارتش اشغالگر ترک از آغاز حمله به سریکانی دیوارهای حائل مرزی با این شهر را برداشته بود، اما از عصر امروز به دنبال تلفات سنگینی که تبهکاران وابسته به آنکارا در روستاهای اطراف سریکانی متحمل شدند دولت ترک به منظور جلوگیری از عقب‌نشینی و فرار مزدورانش دیوارهای بتنی را از نو برپا کرد.

23:07

حمله وحشیانه ارتش اشغالگر ترک به سریکانی از سه محور با پاسخ کمرشکن مبارزان روبرو شده است

ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش از سمت شهرک صنعتی در روژهلات، محله هاوران، جاده تل خلف در غرب سریکانی و از سمت سیلوی گندم در شمال سریکانی و محله محطی به این شهر حمله می‌کنند. 

مبارزان ق.س.د در پاسخ به حملات دشمن ضربات مرگباری را بر آنان وارد کرده‌اند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

همزمان توپخانه‌های ارتش متجاوز ترک مرکز شهر سریکانی را آماج حملات سنگین قرار داده است.

23:00

 

22:53

مبارزان ق.س.د در روستای کندال در غرب گریسپی یک خودرو زرهی ارتش اشغالگر ترک را منهدم و سرنشینان آنرا به هلاکت رساندند. 

همچنین در روستای الحریه در همین منطقه یک خودرو دیگر تروریست‌های وابسته به آنکارا منفجر شد و چندین تبهکار کشته شدند. 

در روستای ابو سره واقع در غرب عین‌عیسی هم یک خودرو زرهی از نوع ترکس اشغالگران توسط مبارزان فدایی ق.س.د منهدم کردند.

16:02

نیروهای ق.س.د در جبهه دروازه مرزی سریکانی سربازان ارتش ترک را با اسلحه‌ سنگین هدف قرار دادند. شش اشغالگر از سوی مبارزان کشته شدند.

16:01

در حمله نیروهای گریلا به اشغالگران در خاکورک باشور کوردستان، ٩ سرباز ارتش اشغالگر ترک کشته شدند.

14:47

اعلام گردید که "سرگرد یاشار کایا" فرمانده نیروهای هنگ سوم مرزی ارتش ترک در منطقه کانیا خزالان که فرماندهی حمله به گریسپی را بر عهده داشته است توسط مبارزان ق.س.د زخمی شد.

 

13:53

ق.س.د: ١٠٣ اشغالگر در جنگهای ١۴ اکتبر/ ٢٢ مهرماه کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در مقاومت روز گذشته در  جبهه‌های نبرد با اشغالگران ١٠٣ تبهکار ارتش ترک از پای درآمده‌اند، در جنگ‌های دیروز ٢٣ مبارز به شهادت رسیدند.

11:07

هفتمین روز جنگ شرف در سریکانی

 

11:04

شهادت دو غیرنظامی و زخمی شدن ١٣ تن دیگر در منبج

در حملات توپخانه‌ای به روستاهای ام اسدت و روستاهای غربی منبج از سوی ارتش اشغالگر ترک و تروریست‌هایش دو شهروند به شهادت رسیدند و ١٣ شهروند دیگر زخمی شدند.

10:37

حملات رژیم تروریست ترکیه و تبهکارانش به خلق‌های شمال و شرق سوریه ادامه دارد. مقاومت شرف در هفتمین روز به قوت خود باقیست و ضربات مرگباری بر اشغالگران وارد می‌گردد.

 

10:32

ق.س.د: ده‌ها اشغالگر در اطراف کوبانی کشته شدند

 

09:58

کنگره ملی کوردستان، حزب اتحاد دمکراتیک (پ.ی.د)، کودار، کومله (حزب کمونیست ایران) و ٧٠ حزب و سازمان جامعه مدنی از جوامع و سازمان‌های بین‌المللی درخواست کردند برای اعلام منطقه پرواز ممنوع در روژاوا نیروهای بین‌المللی را تحت فشار قرار دهند.

 

08:00

   جنگ شدیدی با اشغالگران در اطراف سریکانی جریان دارد. اشغالگران با تانک و توپ مرکز این شهر را هدف حمله قرار داده‌ و در تلاش اشغال شهر است. مبارزان ق.س.د در دفاع از شهر ضربات مرگباری را بر اشغالگران وارد می‌کنند.

   مبارزان ق.س.د در برابر حملات اشغالگرانه دولت ترک و تبهکارانش به سریکانی مقاومت را ادامه می‌دهند. مقاومت وارد هفتمین روز خود شده است. از شب گذشته هواپیماهای جنگنده رژیم اشغالگر ترک مرکز این شهر را آماج حملات هوایی سنگین قرار داده است. مقاومت مبارزان مانع از پیشروی تبهکاران به سوی مرکز شهر شده است. نیروهای مبارز ضربات سهمگینی را بر اشغالگران در اطراف سریکانی وارد کرده‌اند و گزارش‌ها حاکی از كشته و زخمی شدن دهها تروریست تحت فرمان اردوغان است.