خبر فوری: یورش به استرک تی‌وی و مدیا هابر: پلیس ساختمان را غارت کرد

رهبر جمهوری اسلامی تنش مابین حکومت ایران و آمریکا را بازی تام‌ و جری نامید

آیت‌الله علی خامنه‌ای در دیدار عصر روز گذشته با مسئولان جمهوری اسلامی ضمن حمله شدید لفظی به آمریکا از شروط خود برای ماندن در برجام سخن گفته است.

آیت‌الله علی خامنه‌ای در دیدار عصر روز گذشته با مسئولان جمهوری اسلامی ضمن حمله شدید لفظی به آمریکا از شروط خود برای ماندن در برجام سخن گفته است.

 

رهبر جمهوری اسلامی شروطی هفت‌‌گانه را برای ادامه حضور ایران در در برجام عنوان کرده و تهدید کرد که در صورت عملی نشدن این شروط ایران هم از برجام خارج می‌شود.

 

"مطرح نشدن برنامه موشکی و اقدامات منطقه‌ای ایران در مذاکرات"، "تضمین تجارت با ایران از سوی بانک‌های اروپایی"، "تضمین فروش کامل نفت ایران"، "صدور قطعنامه علیه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل"، "جبران بدعهدی گذشته" و "مقابله با تحریم‌های آمریکا" شش شرط رهبر رژیم جمهوری اسلامی برای ماندن ایران در برجام است. وی تهدید کرد که تعلل اروپایی‌ها در پاسخگویی به مطالبات دولت ایران حق حکومت وی را برای آغاز فعالیت‌های هسته‌ای محفوظ می‌کند.

 

تعیین این شرایط از سوی علی خامنه‌ای واکنش جمهوری اسلامی به تعیین شروط ١٢ گانه از سوی مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده است.

 

رهبر جمهوری اسلامی مدعی شد:"تاکنون آمریکا شکست خورده و مثل گربه معروف داستان تام و جری باز هم شکست خواهد خورد."

 

رهبر جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد که تمام اقدامات آمریکا در چهل سال گذشته برای "براندازی" حکومت ایران بوده است و این موضوع تازه‌ای نیست.

 

شایان ذکر است که خروج یکطرفه آمریکا از توافق برجام و تشدید تحریم‌های بی‌سابقه علیه ایران به موج حمله‌های لفظی مسئولین رژیم ایران علیه غربی‌ها افزوده است.