رژیم اخوانی اردوغان، عامل ترویج فحشا در خاورمیانه است | نیاز حامد

من در این نوشته قصد توهین به زنان و یا همجنسگرایان را ندارم، بلکه هدفم آشکار نمودن آن گروه از مزدوران دولت ترکیه است که قصد بدنام نمودن خلق کُرد و مبارزات حق‌طلبانه ی آنها را دارند.

نوشته ی زیر تلاشیست در جهت نشان دادن نفاق و دورویی رژیم اخوانی حاکم بر ترکیه که از یکسو با عوامفریبی خود را مبلغ اسلام نشان می‌ده و از سوی دیگر در حال تجارت سکس و ترویج همجنسگرایی است

 

من در این نوشته قصد توهین به زنان و یا همجنسگرایان را ندارم، بلکه هدفم آشکار نمودن آن گروه از مزدوران دولت ترکیه است که قصد بدنام نمودن خلق کُرد و مبارزات حق‌طلبانه ی آنها را دارند.

 

در انتخابات ۲۰۱۵، مقاله ای را در مورد حمایت فاحشه‌ها و همچنین همجنسگرایان از حزب حاکم در ترکیه "آ.ک.پ" به تحریر در آوردم.

 

یکی از راههای کسب درآمد دولت ترکیه در واقع گردشگری جنسی( سکسی) می‌باشد. بر طبق قانون شماره ۵۲۳۷ ماده‌ی ۲۲۷ هر شخص یا گروهی مجاز به تاسیس خانه‌های فحشا می‌باشد، در صورتی که مسائل بهداشتی رعایت شده و مالیات آن پرداخت شود، این قانون توسط حزب (آ.ک.پ) تصویب شده است.

 

گردشگری سکسی نه تنها یک منبع درآمد عظیمی برای دولت ترکیه است، بلکه مالیاتهای پرداخت شده توسط خانه‌های فحشا درآمد کلانی را برای حزب آ.ک.پ به ارمغان آورده است. یکی از این خانه‌ها که توسط یک زن با هویت معلوم تاسیس شده است در سال ۲۰۱۳ حدود صد هزار دلار به دولت "آ.ک.پ" پرداخت کرده است، به گونه‌ای است کە رژیم ترکیه برای این زن پاداش داده شد.

 

بر اساس گزارس سازمان دیرسفکات، در سال ۲۰۱۳ میلادی/ ١٣٩٢ شمسی دولت اخوانی آ.ک.پ، ۳۰۰،۰۰۰ فاحشه را به صورت رسمی ثبت نموده که در ۵۵ استان ترکیه در حال فعالیت هستند. اگر چه این تعداد بسیار کمتر از تعداد واقعی بدکاره‌ها است، زیرا حداقل دوبرابر آنها برای فرار از مالیات مانع از ثبت نامشان می‌شوند.

 

پر واضح است که دولت ترکیه به منظور دریافت مالیات بیشتر، در حال ترویج فحشا و همجنسگرایی است. علی قره‌داغی رئیس و شیخ  اخوانی‌های جنوب کردستان و از مزدوران و همپاله‌های رجب طیب اردوغان، در زمان بحران توریسم ترکیه از مردم جنوب کردستان درخواست آشکارا خواست که به عنوان گردشگر به کشور ترکیه سفر کنند. بر اساس آمار رسمی، ۱۵،۰۰۰ خانه‌ی فحشای مجاز در کشور ترکیه دائر است. کشور ترکیه به تنهایی به اندازه کل اروپا مرکز فحشا را در خود جای داده و این در حالیست که تعداد بسیار بیشتری نیز خانه‌های فحشا به صورت غیر رسمی فعالیت می‌کنند که به منظور فرار از مالیات اقدام به ثبت رسمی نکرده‌اند. پس از بحرانهای سال ۲۰۱۵ تعداد این مرکزها در حال افزایش است، علاوه بر مراکز و خانه‌های فساد، تعداد زنان خیابانی نیز به شدت روبه فزونی گذاشته است.

 

درآمد سالانه‌ی دولت ترکیه از راه تن‌فروشی و فحشا به حدود ۴ میلیارد دلار رسیده است که بر این اساس دولت ترکیه مقام دهم را در جهان کسب نموده است. البته طی سالهای اخیر به دلیل حمایتهای رژیم آ.ک.پ از صنعت فحشا، این درآمد چندین ده برابر شده و تخمین زده می‌شود که به حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیارد دلار در سال برسد. زیرا بر اساس آمارهای رسمی تعداد خانه‌های رسمی تن‌فروشی قبل از بر سر کارآمدن اخوانها در سال ۲۰۰۲ تنها ۶۵ مرکز بوده است که طی ٨ سال اخیر تعداد مراکز فحشا ۲۲۵ درصد افزایش یافته و به پانزده هزار مرکز رسیده است.

 

در زمان دیدار پوتین و اردوغان که اردوغان شرمسارانه به پای پوتین افتاده بود، پوتین گفت: 'اقامت در ترکیه لذت بخش است، من هم دوست دارم در این کشور به گشت و گذار بپردازم!'

 

اردوغان به اینها اکتفا نکرده و بزرگترین تبلیغات برای جذب همجنسگرایان را از کشورهای خلیج انجام داده است. بر اساس آمارها بیشترین تعداد همجنسگراها در کشورهای خلیج اقامت دارند. طیب اردوغان برای افزایش درآمد دولت ترکیه به جذب این همجنسگراها پرداخته و از این راه دهها میلیارد دلار درآمد کسب نموده که آنرا برای مبارزه با خلق کُرد به کار می‌گیرد. وجود تن‌فروشی و همجنسگرایی امری غریب نیست و در هر جامعه ای تا حدی وجود دارد، اما آنچه مایه‌ی تعجب است این است که رژیم اخوانی آ.ک.پ حاکم بر ترکیه ادعای خلافت جهان اسلام را دارد، در حالیکه کشور ترکیه به اندازه کل اروپا خانه‌های فحشا دایر کرده است.

 

با این همه دشمنان جنبش آزادی‌خواهی سعی در سیاه‌نمایی مبارزه مشروع کردها را دارند، جنبش آزادی‌خواهی به واقعیات موجود در جامعه می‌نگرد، سعی در درک آنان دارد و برای چارەیابی آنان و پایان دادن به بحرانهایی که گریبانگیر جامعه شده است کوشش می‌نماید.

 

بحران فحشا و همجنس‌گرایی در جامعه امری واقعی است. این معضل ریشه در بحرانهای اقتصادی و سیاسی و یا غریزه‌ی بشری دارد.

برگردان به فارسی: میسا کلهر