سخنگوی قوه قضائیه ایران: زبان احمدی‌نژاد هرز شده و به دروغ‌گویی عادت کرده است

دعواهای جناحی در حاکمیت ایران چنان بالا گرفته که از محافل پنهایی به بحث در نشست‌های خبری بدل شده است. احمدی نژاد قوه قضائیه را دیکتاتور و ستمگر می‌خواند و سخنگوی قوه قضائیه، احمدی نژاد را لات و هرزەگو.

دعواهای جناحی در حاکمیت ایران چنان بالا گرفته که از محافل پنهایی به بحث در نشست‌های خبری بدل شده است. احمدی نژاد قوه قضائیه را دیکتاتور و ستمگر می‌خواند و سخنگوی قوه قضائیه، احمدی نژاد را لات و هرزەگو. احمدی نژاد حتی به علی خامنەای هم نامه نوشته؛ شخصی که شواهد نشان می‌دهد دیگر فصل الخطاب نیست و حتی نزدیکانش به توصیەهای او برای علنی نکردن مشاجرات داخلی نظام گوش نمی‌دهند.

 

به دنبال تشکیل پرونده قوه قضائیه علیه شماری از نزدیکان محمود احمدی نژاد، او نیز با راه انداختن تجمع در شاه عبدالعزیم و انتشار ویدئوهایی، قوه قضائیه را ستمگر و دیکتاتور خواند.

 

رئیس جمهور پیشین ایران اظهارات تندی علیه برادران لاریجانی و شماری از هم‌قطاران خود در جمهوری اسلامی بر زبان آورده که از منصوبان و نزدیکان به علی خامنەای هستند.

 

غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری روز سه‌شنبه در واکنش به سخنان احمدی نژاد از او به عنوان کسی یاد کرد که زبانش هرز شده و به دروغ‌گویی عادت کرده است.

 

سکوت قوه قضائیه در مقابل حملات تند احمدی نژاد و جریان او را بسیاری ناشی از تهدیدهای مشایی و بقایی و احمدی نژاد می‌دانند که می‌گویند مدارکی در دست دارند که رو خواهند کرد.

 

پس از آنکه سخنگوی قوه قضاییه، احمدی‌نژاد را به لاتی که از چشم افتاده تشبیه کرد، او به خامنەای نامەای نوشته و اینبار از عملکرد قوای سه گانه انتقاد کرده است. احمدی نژاد برای خامنەای نوشته مقام های قضایی در افکار عمومی متهم هستند و امیدی به آنها نیست.

 

علی خامنەای که پیش از این از احمدی نژاد در دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده بود به نظر می‌آید در دردسر افتاده و نمی‌تواند جلوی دهان او را بگیرد.

 

علی خامنەای هرچند حرف‌های خود در مورد احمدی نژاد را پس گرفته است اما حالا نمی‌داند با جریان احمدی‌نژاد چه کند که عکس او را پشت سر خود نصب می‌کنند و نظام را به افشاگری در صورت برخورد قهری تهدید می‌کنند.