سیپان هورام مبارزی از روژهلات کردستان در پیکار رقا

عملیات آزادسازی مرکز شهر رقا از سوی نیروهای سوریه دمکراتیک ادامه دارد و روزانه محلات بیشتری از چنگال تبهکاران داعش آزاد می‌شوند. یکی از مبارزانی که در صفوف مقدم با تبهکاران داعش در نبرد است مبارزی از روژهلات کردستان به نام سیپان هورام است.

عملیات آزادسازی مرکز شهر رقا از سوی نیروهای سوریه دمکراتیک ادامه دارد و روزانه محلات بیشتری از چنگال تبهکاران داعش آزاد می‌شوند. یکی از مبارزانی که در صفوف مقدم با تبهکاران داعش در نبرد است مبارزی از روژهلات کردستان به نام سیپان هورام است. سیپان در گفتگو با خبرگزاری روژنیوز گفته است:"در نبرد بزرگ مبارزانی از هر چهار بخش کردستان و مبارزان اینترناسیونال حضور دارند. مشارکت در عملیات آزادسازی رقا دارای اهمیت ویژه‌ای است، بدون شک این امر تنها با توسل به اندیشه‌های رهبر آپو میسر شده است."

 

عملیات آزادسازی مرکز شهر رقا در (۴۶)مین روز ادامه دارد و مبارزان به پیشرویهای خود در کنترل محلات دیگر ادامه می‌دهند. سیپان هورام یکی از صدها مبارز روژهلات کردستان در صفوف مبارزان ی.پ.گ است. سیپان در سخنان خود ضمن اشاره به موانع موجود در جنگ علیه داعش می‌گوید که هیچ مانعی نخواهد توانست در پیشروی مبارزان خلل ایجاد کند.

 

این مبارز در رابطه با همبستگی کردها می‌افزاید:"بهترین پاسخ به داعش و ترکیه اتحاد و انسجام داخلی کردها است، کردها در چهار بخش کردستان می‌بایست متحدانه گردهم آیند و اینگونه هیچ نیرویی یارای جنگ با کردها را در خود نخواهد دید. دولت غاصب ترکیه و متحدان آن بشدت از اتحاد کردها در هراسند."

 

سیپان هورام در پایان می‌گوید:"همچون یکی از جوانان هورامان از جوانان روژهلات کردستان و تمام کردها در هر جای جهان می‌خواهم که با توسل به جنبش آزادیخواهی کردستان با هویت خود آشنا شوند و برای پاسداری از آب و خاک و میهن خود آزادی را ملاک زندگی قرار دهند. تنها راه آزادی و تحقق آرمانهای خلق، جنبش آزادیخواهی کردستان است."