قتل پدر و پسر کورد از سوی ارتش ترک

هواپیماهای جنگنده رژیم اشغالگر ترک یکبار دیگر غیرنظامیان باشور کوردستان را بمباران کردند و دو شهروند را به قتل رساندند.

تقریبا روزی نیست که هواپیماهای ارتش ترک باشور کوردستان را بمباران نکند. تاکنون ده‌ها غیرنظامی کورد از سوی جنگنده‌های ارتش ترک به قتل رسیده‌اند. دولت ترکیه کورکورانه سرزمین کوردها را بمباران کرده و به جنگل‌ها و مراتع را به آتش می‌کشد.

دولت متجاوز ترک اینبار دو شهروند بهدینان را به قتل رساند.

هواپیماهای جنگنده رژیم اشغالگر ترک ساعت ١٠ امروز اطراف کوهستان کوروژهرو در بخش شیلادزی استان دهوک را بمباران کردند. یک پدر و پسر کورد در بمباران جان باختند.

بنابر گزارش‌های دریافت شده هویت دو فردی که در بمباران ارتش ترک به قتل رسیده‌اند به شرح زیر می‌باشد؛ «جلال نورالدین محی‌الدین» و پسر وی «احمد جلال» از اهالی شهرک دیرلوک استان دهوک.

حوالی غروب روز ٢٨ مه روستاهای منطقه برادوست از سوی توپخانه‌های ارتش ترک هدف حمله قرار گرفتند. توپباران این منطقه به وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ای در منطقه انجامید. صبح روز ٢٨ مه نیز هواپیماهای جنگنده ارتش ترک اطراف روستاهای سنیان و بندیوان را بمباران کرده و جریان برق این دو روستا را قطع کرده بودند.

روز ٢۶ مه در حمله هوایی هواپیماهای رژیم جنایتکار ترکیه به روستای سفره در بخش ماوت استان سلیمانیه نیز دو گریلای روژهلات کوردستان و سی میهن‌دوست به شهادت رسیده بودند.

حکومت اقلیم و مسئولان دو حزب پ.د.ک و ی.ن.ک نظاره‌گر قتلعام شهروندان کورد از سوی ترکیه هستند و تاکنون هیچ واکنشی را در قبال جنایت‌های رژیم ترک از خود نشان نداده‌اند.