ه.پ.گ از کشته شدن ٨ نظامی و مزدور رژیم ترک در کردستان خبر داد

گریلاهای کردستان در ادامه حملات سهمگین بر اشغالگران شش ارتشی ترک و دو مزدور تحت فرمان میت را از پای درآوردند

گریلاهای کردستان در ادامه حملات سهمگین بر اشغالگران شش ارتشی ترک و دو مزدور تحت فرمان میت را از پای درآوردند

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش امروز جزئیات عملیات گریلاهای ه.پ.گ/یژاستار را در ارتفاعات شرنخ، جولمرگ و ایغدر با افکار عمومی در میان گذاشت.

 

در گزارش آمده است: ساعت ١٠:٣٠ روز سه‌شنبه (٢٨ شهریور) نیروهای گریلا دو ارتشی ترک را در ارتفاعات للیکان جنوب کردستان به هلاکت رسانده‌اند. 

 

در عملیات دیگر که رأس ساعت ٩:٣٠ روز دوشنبه (٢٧ شهریور) به انجام رسیده مواضع ارتش ترکیه در اطراف روستای آشوته از توابع جولمرگ هدف حمله گریلایی قرار گرفته است. ه.پ.گ از تعداد دقیق کشته وزخمی‌های دشمن در این عملیات اظهار بی‌اطلاعی نموده است.

 

گریلاهای کردستان روز گذشته (٢٨ شهریور) رأس ساعت ٩:۴٠ در بخش چَله از توابع جولمرگ هم دست به عملیات زدند و چهار نظامی ترکیه را کشته و هفت نظامی دیگر را زخمی کرده‌اند.

 

در همین روز یک خودرو زرهی ارتشی ترکیه در دیله‌جو در حوالی ایغدر منهدم شد. تعداد دقیقه کشته وزخمی‌های دشمن در این عملیات محرز نشده است.

 

ه.پ.گ سپس از مجازات دو مزدور محلی میت سخن به میان آورده است:"دو مزدور به نام‌های عبید آدیامان و سلمان آدیامان که از اعضای محلی سازمان میت بودند ساعت ١١ روز دوشنبه (٢۶ شهریور) در بخش قلابان حومه شرنخ از سوی گریلاهایمان به سزای اعمال ننگین خود رسیدند." ه.پ.گ یادآوری کرده که بارها به این دو هشدار داده شد که دست از مزدوری رژیم غاصب ترکیه بردارند اما آنان به فعالیت‌های ضدخلقی ادامه دادند. بنابر گزارش ه.پ.گ این دو مزدور در شهادت دو گریلا به نامهای "آرگش تندورک" و "سمکو ایلو" و همچنین در اسارت یک گریلا به نام "محمد گویی" دست داشته‌اند. ه.پ.گ در پایان تأکید کرده است که هیچ عمل ضد خلقی و ضدگریلایی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.