ه.پ.گ در رابطه با تبهکارانی که تحت عنوان گریلا به جمع‌اوری پول می‌پردازند هشدار داد

فرماندهی قرارگاه مرکزی ه.پ.گ اعلام کرد که تبهکارانی در شهرهای کردستان و کلان‌شهرهای دیگر اقدام به جمع آوری پول از میهن‌دوستان و اشخاص دمکرات تحت نام ه.پ.گ کرده‌اند، ه.پ.گ خواست که جامعه به این تبهکاران اعتماد نکنند

در بیانیه قرارگاه مرکزی دفاع از خلق آمده است:"اخیرا در برخی از مناطق کردستان و کلان‌شهرها، با بکارگیری نام برخی از فرماندهی‌های ایالت‌های جداگانه ه.پ.گ نامه‌هایی تنظیم شده و بواسطه این نامه‌ها اقدام به جمع‌آوری پول در میان خلق شده است."

 

در بیانیه تصریح شده است که اطلاعاتی در این مورد به قرارگاه مرکزی رسیده است و قرارگاه مرکزی هم لازم دید که بیانیه‌ای را در این راستا صادر کند.

 

در ادامه بیانیه آمده است:"قبل از هر چیز باید اذعان کرد که نیروهای دفاعی خلق کردستان که با رنج و حمایت خلقمان به وظایف انقلابی خویش عمل می‌کنند به هیچ عنوان تصمیمی مبنی بر ارسال نامه به خلق و جمع‌آوری کمک نگرفته‌اند. این چنین فعالیت‌هایی هم بوسیله انسان‌های معتمد و در گفتگوهای مستقیم صورت می‌گیرند."

 

به این تبهکاران اعتماد نکنید

بدون آنچه در بالا ذکر شد هرگونه فعالیت برای جمع‌آوری کمک کار گروههای تبهکاری است که توسط رژیم استعمارگر سازماندهی شده‌اند. اینگونه در تلاشند تا خلق میهن‌دوست ما را فریب داده و آنرا تحت فشار قرار دهند و مابین خلقمان و جنبش آزادیخواهی کردستان تفرقه ایجاد کنند. از این رو خلقمان نسبت به افرادی که تحت عنوان ارتش ما برای خلق نامه ارسال کرده و خواهان جمع‌آوری پول هستند اعتماد نکنند."

 

یک قروش به آنان ندهید

بهترین راه این است افرادی که درخواست‌های اینچنینی دریافت می‌کنند نامه‌ها را به فرماندهی‌های ما رسانند تا تحقیقات لازمه در مورد ماهیت نامه‌ها صورت گیرد. اگر نمی‌توانند نامه‌ها را به فرماندهان برسانند بهتر آن است که یک قروش هم به آنان ندهید.

 

هشیارانه عمل کنید

خلق میهن‌دوستمان و نیروهای دمکرات در کردستان و کلا‌ن‌شهرها، لازم است در برابر این فتنه‌ تبهکاران و دشمنان هشیار باشند و به افراد حامل این نامه‌ها کمک مالی نکنند."