ه.پ.گ ١۵ ارتشی غاصبگر را به کام مرگ فرستاد

حملات گریلاهای کردستان در مناطق مختلف موجب مرگ و جراحت شماری از نظامیان اشغالگر ترکیه شده است. رسانەهای ترکیه شماری از تلفات ارتش را اعلام کرده و در رابطه با ضربات دیگر سکوت کرده‌اند

حملات گریلاهای کردستان در مناطق مختلف موجب مرگ و جراحت شماری از نظامیان اشغالگر ترکیه شده است. رسانەهای ترکیه شماری از تلفات ارتش را اعلام کرده و در رابطه با ضربات دیگر سکوت کرده‌اند. نیروی مدافع خلق طی گزارشی در همین رابطه مسئولیت انفجار یک حلقه چاه نفتی در باتمان را بر عهده گرفته است.

 

صبح دیروز یکشنبه، مواضع ارتش ترکیه در شهرک "گوربولاک" استان آگری هدف حملات شدید قرار گرفت. ه.پ.گ از تلفات سنگین ارتش در این حملات خبر داده و گفته است جزئیات آنرا بزودی منتشر خواهد کرد.

 

ه.پ.گ در عین حال مسئولیت انفجار در مسیر حرکت یک کاروان نظامیان ارتش طی شامگاه جمعه در جولمرگ را بر عهده گرفته و می‌گوید ٩ نظامی در این حمله از پای درآمدند.

 

همچنین در روز شنبه، سه نظامی اشغالگر در ارتفاعات للیکان اقلیم کردستان کشته و سه تن زخمی شده اند.

 

شنبه شب نیز درگیری‌هایی در بلندی‌های شمذینان روی داده که طبق اعلام ه.پ.گ به مرگ دو ارتشی و جراحت یک تن دیگر انجامیده است.

 

این گزارش حاکیست روز شنبه، دو نظامی دیگر در جریان گلوله باران محل استقرار نظامیان ترکیه در جاده تاتوان از توابع بدلیس کشته و زخمی شده اند.

 

نیروی مدافع خلق در عین حال مسئولیت انفجار یک چاه نفتی در منطقەی هزو از توابع باتمان طی ساعات شامگاه شنبه را بر عهده گرفته است.