آتش‌سوزی در اهواز دست‌کم ۲۴ کشته و زخمی برجای گذاشت

به گفته‌ی مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهر اهواز در این حادثه که در قهوه‌خانه ای در بازار کیان اهواز رخ داده حداقل ده تن کشته شده‌اند

ساعت یک بامداد سه شنبه ۱۴ فروردین آتش‌سوزی در یک قهوه‌خانه در اهواز سبب کشته شدن ده تن و زخمی شدن حداقل ۱۴ نفر دیگر شده است.

 

به گفته‌ی مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهر اهواز در این حادثه که در قهوه‌خانه ای در بازار کیان اهواز رخ داده حداقل ده تن کشته شده‌اند.

 

حق‌شناس در ادامه گفت: با تماس یکی از شهروندان با آتش‌نشانی نیروهای ما عازم محل حادثه شدند اما به دلیل گستردگی آتش و سرکش بودن شعله‌ها تنها موفق به نجات جان ۶ تن شدند، در این حادثه ١٠ نفر در انتهای قهوه‌خانه محبوس شده بودند که متاسفانه جان باختند.

 

همچنین چهار تن از نیروهای آتش نشانی نیز دچار مصدومیت شدند.

 

اخبار پخش شده در شبکه‌های اجتماعی تعداد کشته‌ها را بیش از ۲۰ تن اعلام کرده‌اند. همچنین به گفته‌ی شاهدان صدای انفجار مشهود بوده است.

 

اخبار تایید نشده در شبکه‌های اجتماعی از ارتباط این آتش‌سوزی با اعتراضات اخیر در اهواز سخن میگوید.

 

اعتراضات به تبعیض نژادی، اعمال نژادپرستانه‌ی صدا و سیما و انکار هویت عربها در اهواز اعتراضات گسترده‌ای را از دوم فروردین تا کنون به همراه داشته و گفته میشود در هنگام وقوع آتش‌سوزی این اعتراضها همچنان ادامه داشته است.