کشته شدن ٧ پلیس ویژه ترکیه در پیران استان آمَد

ه.پ.گ با انتشار اطلاعیه‌ی اعلام کرد، در پیران تصادفی روی نداده است، نیروهای گریلا عملیاتی را به انجام رساندند، یک خودرو زرهی منهدم و ۷ نیروی ویژه پلیس کشته شده‌اند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات نیروهای گریلا اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  در اطلاعیه‌ی ه.پ.گ آمده است:

  "ساعت ۲۰ روز ۲۳ آگوست/ ۱ شهریور و ساعت ۱ روز ۲۴ آگوست/ ۲ شهریور هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه مناطق پارتیزان، قسروک و خانتور در هفتانین را به سختی بمباران کردند. همزمان پایگاه‌های مرزی ارتش اشغالگر ترکیه منطقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. همچنین در ساعت ۱ روز ۲۵ آگوست/ ۳ شهریور هواپیماهای جنگنده‌ تپه پیساخا را بمباران کردند.

  ارتش اشغالگر ترکیه پس از بمباران‌ها با کمک بالگردهای سیکورسکی نظامیان را در تپه پارتیزان پیاده کرده، تحرکاتی اشغالگرانه را آغاز کردند و خواهان نشان دادن موجودیت خویش در منطقه بودند. رسانه‌های جنگ ویژه ترکیه برای این برهه هلهله‌ی سرافرازی را سر داده و سیاست‌های جنگ ویژه انجام می‌دهند. اقدامات اشغالگرانه در سطح زمینی با هر نامی انجام بگیرد، نیروهای گریلای آزادی کردستان آن را پاسخ داده و با عملیات‌هایی انقلابی پاسخ‌هایی تاثیرگذار را به آن‌ها داده و سخت‌ترین ضربه‌ی تاریخ را به آن‌ها وارد می‌سازند. ارتش اشغالگر ترکیه که تمامی امکانات خود را بکار بسته است در برابر نیروهای گریلای فوق حرفه‌ای دارای ایمان و اراده‌ی زمانه درهم خواهد شکست.

  بمباران‌ها در این منطقه ادامه دارند، با دستیابی به اطلاعات جدید درباره‌ی این تحرکات اشغالگرانه آن را به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند.

  دو پلیس نیروی ویژه و یک کنترا کشته شدند

  در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان در روز ۲۴ آگوست/۲ شهریور علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات‌هایی را به انجام رساندند. جزئیات بیشتر درباره‌ی عملیات‌ها بدین شرح است:

  در ساعت ۹:۳۰ نیروهای یژاستار در نزدیکی پایگاه مچچه در مابین مناطق شمزینان و گَوَر در جولمرگ علیه یگان ارتش اشغالگر ترکیه عملیات تله انفجاری انجام دادند. در این عملیات ۲ پلیس نیروی ویژه و یک کنترا کشته شدند، همچنین به خودرو زرهی ضربه وارد شد.

  در چله بیل مکانیکی منهدم شد

  نیروهای اشغالگر در مابین تپه‌های شهید جولمرگ و شهید باران در چله واقع در جولمرگ به ساخت راه پرداخته است. در ساعت ۱۵ نیروهایمان بیل مکانیکی نیروهای اشغالگر را با تاکتیک تله انفجاری هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات بیل مکانیکی منهدم شد. از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامده است. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه با کمک خودروهای زرهی و بالگردهای سیکورسکی کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد. اشغالگران پس از عملیات مناطق تپه هاکان، چلویا بچوک، سفرزا و برجلا را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. در نتیجه‌ی این حملات در جنگل‌های منطقه آتش سوزی رویداد. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشتند.

  در پیران خودرو زرهی منهدم شد: ۷ نیروی ویژه پلیس کشته شدند

  ساعت ۵ روز ۲۴ آگوست/ ۲ شهریور نیروهایمان علیه پایگاه تپه تیم در پیران واقع در آمد عملیاتی را به انجام رساندند. نیروهایمان خودرو زرهی، اتاقک نگهبانی و استحکامات را هدف قرار دادند که در نتیجه‌ی آن خودرو زرهی منهدم شد. در نتیجه‌ی انهدام این خودرو زرهی ۷ نیروی ویژه‌ی پلیس کشته شدند. پس از عملیات بمدت یک ساعت ارتش اشغالگر ترکیه منطقه را هدف قرار داده و کشته‌ها و خودرو زرهی را منتقل کرد. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشتند.

  تصادف نیست، نیروهای گریلا آنان را هدف قرار دادند

  ارتش اشغالگر ترکیه پس از این ضربه‌ی مهلک، از راه رسانه‌های جنگ ویژه با دروغی مبنی بر "خودرو زرهی تصادف کرده است" خواهان تحریف واقعیت بود. ارتش اشغالگر ترکیه خواهان تحریف وقایع است اما این اقدامات از سوی گریلاهای آزادی کردستان پوچ گشتند. نیروهای اشغالگر هر روزه متحمل ضرباتی می‌گردند اما ارتش اشغالگر ترکیه از راه رسانه‌های جنگ ویژه اخباری کذب را منتشر می‌کند و بایستی خلق میهن دوست و افکار عمومی دمکراتیک آن‌ها را باور نکنند.

  در مابین ساعت‌های ۱۴ و ۱۶:۳۰ هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه حومه روستاهای دشتا کافیا، دشتا نهله، کانی سازکه در گاره واقع در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشده است."