یک استاد دانشگاه آزاد اراک به دستور ولایتی اخراج شد

طی هفته جاری یکی از اساتید دانشگاه آزاد اراک به دلیل توهین به مقدسات و زیر سئوال بردن نظر خامنه ای در مورد سند ۲۰۳۰ توسط علی اکبر ولایتی مشاور آیت الله خامنه‌ای و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهر از دانشگاه اخراج شد.

طی هفته جاری یکی از اساتید دانشگاه آزاد اراک بە دلیل توهین بە مقدسات و زیر سئوال بردن نظر خامنه ای در مورد سند ۲۰۳۰ توسط علی اکبر ولایتی مشاور آیت الله خامنه ای و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهر از دانشگاە اخراج شد.

 

به گزارش خبرگزاری هرانا، یکی از اساتید این دانشگاه در هنگام تدریس و در حضور دانشجویان بە مقدسات اسلامی اهانت کرده است،  علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به رئیس واحد اراک از او خواست "بدون درنگ" نسبت به اخراج این فرد اقدام شود.

 

در همین رابطه علیرضا مشیدی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اراک طی سخنانی با اشاره به آنچه او "توهین به پیامبر" توسط یکی از اساتید دانشگاه آزاد اراک خواندە، گفت: در این راستا پیگیری‌هایی در سطح دانشگاه و استان انجام شده بود تا اینکه این مورد به گوش علی‌اکبر ولایتی رسید و دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد.

 

مشیدی همچنین در ادامە افزود، مخالفت و زیرسوال بردن سخنان رهبری در مورد سند آموزشی ۲۰۳۰ یکی از کوچکترین موارد تخلفات این استاد است.