یکی از اشرار سابقه‌دار تهران در زندان رجایی‌شهر به قتل رسید

وحید مرادی از اشرار شناخته‌ی شده ی تهران امروز هنگام هواخوری در محوطه ی زندان رجایی شهر کرج توسط تعدادی از زندانیان با سلاح سرد به قتل رسید.

وحید مرادی از اشرار سابقه دار تهران در زندان رجایی شهر کرج به قتل رسید

 

وحید مرادی از اشرار شناخته‌ی شده ی تهران امروز هنگام هواخوری در محوطه ی زندان رجایی شهر کرج توسط تعدادی از زندانیان با سلاح سرد به قتل رسید.

 

وحید مرادی یکی از اشراری بود که طی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بارها دستگیر شده و در سطح شهر گردانده شده بود.

 

گفته میشود وحید مرادی به دلیل تسویه حسابهای امنیتی توسط باندهای زندان با سلاح سرد کشته شده است.

 

وحید مرادی جزء آن دسته از اشراری بود که در مقابل خواسته ی سپاه برای بکارگیری و شرکت در سرکوب قیامهای مردم مقاومت کرده بود و به این خواسته‌ی نهادهای امنیتی تن نداده بود.

 

وی با باندهای اشرار که توسط سپاه برای سرکوبی مردم به کار گرفته شده بودند درگیریهای دنباله داری داشت و به همین جهت مورد خشم نهادهای امنیتی قرار گرفته بود.

 

سردار حسین همدانی که بعدها در سوریه کشته شد سال ۹۴ در یک مصاحبه از چگونگی بکارگیری اشرار برای سرکوب قیام سال ٨٨ سخن گفته بود،وی در این مصاحبه گفته بود : ما پنج هزار تن از کسانی را که در آشوبها شرکت میکردند اما عضو هیچ گروه و یا حزبی نبودند و اکثرا از اراذل و اوباش بودند را شناسایی کردیم ،سپس آنها را در منزلهایشان کنترل کردیم ،بعدها این افراد را در قالب سه گردان به خدمت گرفتیم،من به خوبی به این مسئله پی بردم که برای تربیت مجاهد باید این افرادی که با تیغ و قمه سرو کار دارند را آموزش دهیم و به خدمت بگیریم، یکی از همین مجاهدها که تربیت کردیم شخصی بود با نام ستاری که طی حمله به یکی از تجمعات مردم جانباز ۷۰ درصد شد." به گفته همدانی این فرد سپس جان خود را از دست داده است.

 

به گفته ی این سردار سپاه، اشرار برای سرکوب مردم و بعدها برای فرستادن به سوریه تربیت میشدند.

 

وحید مرادی با این اشرار به خدمت گرفته شده خصومت جدی داشت و امروز نیز طی تسویه حساب امنیتی در زندان کشته شد.