جنبش انقلابی متحد خلق‌ها مسئولیت عملیات نظامی در ازمیر را بر عهده گرفت

مبارزان یگان انتقامی معصوم کورکماز جنبش انقلابی متحد خلق‌ها- ه.ب.د.ه در ازمیر علیه کارخانه‌ی کانتینر و مخزن آب عملیاتی را به انجام رساندند. مبارزان جوانان را مخاطب قرار داده و اعلام کردند، زمان نابود ساختن فاشیسم آ.ک.پ/ م.ه.پ است.

   مبارزان انتقامی معصوم کورکماز جنبش انقلابی متحد خلق‌ها ه.ب.د.ه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عملیاتی را علیه کارخانه‌ای در ازمیر به انجام رسانده‌اند. 

   متن اطلاعیه‌ به شرح زیر است:

   "روز ۱۲ آگوست/ ۲۱ مرداد در منطقه برونووا در ازمیر عملیاتی را علیه کارخانه‌ی کانتینر و مخزن آب انجام دادیم که در طی آن کانتینر‌های این کارخانه منهدم شدند.

   این کارخانه برای ارتش اشغالگر ترکیه کانتینر و مخازن آب تولید می‌کرد. اشخاصی که با اشغالگری و تحمیل مصائب بر خلق به جمع‌آوری پول پرداخته و ملزومات این جنگ را تامین می‌کنند، بهای آن را خواهند پرداخت. کسانیکه در این جنگ پلید شکم‌هایشان را سیر می‌کنند واقعیت این جنگ را خواهند دید.

​​​​​​​   این عملیات با هدف گرامیداشت کارزار ۱۵ آگوست ۱۹۸۴ انجام گرفت. در کارزار ۱۵ آگوست روح مقاومتگران ۱۹۷۱ ماهر چایان، دنیز گزمیش و ابراهیم کایپاکایا وجود دارد. کارزار گریلایی ۱۵ آگوست بر خط مبارزات متحد خلق‌ها قرار دارد.

​​​​​​​   کارزار گریلایی ۱۵ آگوست را تبریک می‌گوییم و خط مبارزاتی آن را بمانند خط خویش قبول می‌کنیم. هم اکنون زمان آن است که مبارزات آزادی خواهی را گسترش بخشیده و فاشیسم آ.ک.پ / م.ه.پ را درهم شکنیم. با جسارت، ایمان و عزم راسخ کارزار ۱۵آگوست مبارزات انقلاب متحد خلق‌ها پیروز خواهند شد.

​​​​​​​   از تمامی جوانان کردستان و ترکیه دعوت می‌کنیم. در طی این عملیات‌ها راه رهایی از فاشیسم گشوده شده است، نیروی خط مبارزات متحد فاشیسم آ.ک.پ/ م.ه.پ را درهم می‌شکند. شما هر کجا و هر تعداد که باشید در برابر نهاد‌های فاشیست پیکار نمایید و در مدرسه و محلات خود اجازه ندهید که آن‌ها آسوده بخوابند."