در نتیجه‌ی حملات هوایی ۵ ژوئیه مراد گندوز به شهادت رسید

ریاست مشترک ک.ج.ک اعلام کرد، در نتیجه‌ی حملات هوایی روز ۵ ژوئیه / ۱۴ تیر در قندیل گریلای ه.پ.گ دوران (مراد گندوز) همراه با دیار غریب عضو شورای رهبری ک.ج.ک به شهادت رسیده است.

  ریاست مشترک ک.ج.ک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، گریلای ه.پ.گ دوران (مراد گندوز) همراه با دیار غریب عضو شورای رهبری ک.ج.ک به شهادت رسیده است.

  متن بیانیه‌ی ریاست مشترک ک.ج.ک به شرح زیر است:

   " شهید دوران ( مراد گندوز) در سال ۲۰۱۴ در منطقه قره‌یازی در ارزروم به صفوف گریلا که آرزوی زمان کودکی‌اش بود، پیوست.

  در این زمان وی بمانند گریلایی آزادی خواه به سوی کوهستان‌های سرحد رفت. هنگامیکه وی تصمیم گرفت به صفوف گریلا بپیوندد،‌ حملاتی بسیار بزرگ و تاریک علیه خلق و میهنمان انجام می‌گرفت. در این زمان اندیشه‌ی جوانان علیه تاریکی داعش بمانند شمشیری بران شده بود. رفیق دوران بمانند بسیاری دیگر از جوانان برداشتن سلاح علیه این سیاهی را به عنوان وظیفه‌ی اخلاقی و تاریخی می‌دید.

  وی علیه نابودگری فاشیست اشغالگر بمدت ۴ سال در کوهستان‌های سرحد به گونه‌ای بی وقفه مبارزه نمود. نیروهای گریلای عرصه‌ی سرحد در شرایط سخت و دشوار ضربات مهلکی را بر دشمنان وارد ساخته‌اند.

  رفیق دوران در عملیاتی بزرگ علیه دشمن بمانند گرزی از کوهستان‌ها و صخره‌ها بر دشمنان فرود آمد. وی از ناحیه‌ی پای خویش زخمی شد، مدت درازی را تحت درمان گذرانده و پس از پایان یافتن درمان خویش با شخصیت فداکار خویش برای گرفتن وظایفی جدید تلاش نمود.

  با این احساس و عزم راسخ و با تفکری فدایی در هر عرصه‌ای در میهن آماده بود که به وظایفش عمل نماید.

  در زمان عمل به وظایف خویش در روز ۵ ژوئیه / ۱۴ تیر در نتیجه‌ی حمله‌ی ناجوانمردانه دشمنان نابودگر و غلامان آن‌ها، همراه با همرزمان خویش شاهین دجله و هلمت ( دیار غریب) به ستاره‌ای مبدل شده و به کاروان شهدا پیوستند.

  وظیفه‌ی ماست انتقام آن‌ها را بگیریم و به آرمان‌های آن‌ها دست یابیم.

  پیمان شهدا، پیمان ماست.

   نام: مراد گندوز

   کد سازمانی: دوران جانفدا

   محل تولد: قره‌یازی، ارزروم

   زمان و مکان شهادت: ۵ ژوئیه / ۱۴ تیر -  قندیل