در گرامیداشت شهیدان قتل‌عام هلبجه علیه رژیم ترکیه قیام کنید

​​​​​​​شاهان شاهو یکی از گریلاهای ه.پ.گ با تجلیل از شهیدان بمباران شیمیایی هلبجه می‌گوید:"خلق ما در جنوب کردستان نباید هیچگاه این جنایت را فراموش کنند. خلق برای محکومیت کشتار کردها از سوی رژیم فاشیستی ترک به خیابان‌ها بیایند و صدای خود را بلند کنند."

شاهان شاهو به مناسبت ٣١مین سالروز قتل‌عام هلبجه که در آن بیش از ۵ هزار غیرنظامی با بمب‌های شیمیایی رژیم بعث جان باخته بودند پیامی را به خلق کرد اعلام کرد.

شاهو گفت:"در ٣١مین سالروز جنایت بشری قتل‌عام هلبجه قرار داریم. این جنایت را محکوم می‌کنم. نسل‌کشی رژیم بعث و دیگر اشغالگران کردستان بر خلق کرد را نباید هیچگاه فراموش کنیم. ما از شهیدان هلبجه تجلیل می‌نماییم. پنج هزار هم وطن ما با بمب‌های شیمیایی به گونه‌ای وحشیانه قتل‌عام شدند. با آنان پیمان می‌بندیم که به مبارزه ادامه می‌دهیم. به خلق جنوب کردستان می‌گوییم که نباید این نسل‌کشی را فراموش کنند. دولت ترک اکنون همان رویه حزب بعث را به اجرا گذاشته است. خلق جنوب و بویژه اهل هلبجه علیه قتل‌عام کردها از سوی دولت فاشیستی ترک به میدان‌ها سرازیر شوند و صدای خود را بلند کنند. خلق جنوب نباید در مقابل اشغالگران سر تسلیم فرود آورد. باید به مقاومت بپردازند.