در یک‌شبانه روز ۱۴۷ تبهکار داعش کشته شده‌اند

​​​​​​​ق.س.د اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته ضربات سنگینی به تبهکاران داعش وارد کرده و ۱۴۷ تبهکار کشته شده‌اند. همچنین مقداری اسلحه و مهمات هم بدست آمده است

مبارزان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک ق.س.د به مرحله‌ی دوم عملیات تندباد جزیر در چهارچوب "جنگ پایان ترور" در مرزهای دیرالزور ادامه می‌دهند. در جبهه‌ی هجین و شفعه دهها تبهکار کشته شدند.

 

مرکز اطلاع‌رسانی ق.س.د در این مورد بیانیه‌ای منتشر کرد. متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

 

مبارزان ما در شهرک هجین و اطراف آن به سنگرهای تروریستها حمله کردند و تعداد زیادی تروریست کشته شدند. مبارزان در محل‌های جدید مستقر شده و در پاکسازی مناطق آزاد شده یک انبار بزرگ مهمات و یک کارگاه درست کردن توپ را پیدا کردند. همچنین چندین مین کاشته شده توسط تبهکاران، خنثی شد.

 

۴۰۰ غیرنظامی نجات یافتند

از طرفی دیگر در همین جبهه نیروهایمان بیشتر از ۴۰۰ غیرنظامی را آزاد کردند که تروریستها به عنوان سپر انسانی از آنها استفاده می‌کردند. این افراد به مناطق امن منتقل شدند.

 

همچنین در این جبهه جنگ سختی روی داد و دهها تروریست کشته و زخمی شدند. پس از این درگیریها مبارزان ما در ۲۱ نقطه‌ی جدید مستقر شدند.

 

در جبهه‌ی شفعه پیشروی ادامه دارد

در جبهه‌ی شفعه میان نیروهای ما و اعضای سازمان تروریستی داعش جنگ دشواری رخ داد. در این جنگ تعداد زیاد تروریست کشته و زخمی شدند. نیروهایمان ۲ کیلومتر پیشروی کردند و در ۲۹ نقطه‌ی جدید مستقر شدند. همچنین مقدار زیادی اسلحه و مهمات بدست آمد.

 

از طرفی دیگر در همین جبهه، تحرکات تبهکاران رسد شد و توسط نیروهایمان هدف قرار داده شد. در نهایت جنگ سختی رخ داد. تعداد زیادی تروریست کشته و مابقی فراری شدند. تعداد زیادی مین کار گذاشته شده توسط تبهکاران نیز توسط تیمهای خنثی سازی ما خنثی شدند.

 

تعداد ۱۴۷ تروریست کشته شدند

هواپیماهای ائتلاف ۶۴ حمله ی هوایی انجام دادند.