سه ارتشی ترکیه از سوی گریلاهای کردستان کشته شدند

​​​​​​​برپایه‌ی گزارش امروز مرکز اطلا‌ع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کردستان سه ارتشی رژیم ترک در حملات گریلایی در مناطق پیران استان آمد و چَله استان جولمرگ کشته‌ شده‌اند. ه.پ.گ همچنین از شهادت دو گریلا در حملات هوایی ترکیه خبر داده است

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در مورد تازه‌ترین حملات نیروهای خود گزارشی منتشر کرد و می‌گوید:"ساعت ۵:٣٠ روز ٢۴ آوریل/ ۴ اردیبهشت نیروهایمان سربازان رژیم ترک را در منطقه پیران استان آمد هدف قرار دادند. حمله به پایگاه تره از نزدیک صورت گرفته است. یک ارتشی دشمن با اسلحه‌ فردی کشته شد و تعدادی دیگر زخمی شدند. دیوار پایگاه در نتیجه حمله رفقا فروریخت. دشمن پس از عملیات موفقیت‌آمیز گریلایی اجساد کشته و زخمی‌های خود را با هلی‌کوپترهای جنگی از محل درگیری خارج کرد. در این حمله هیچ آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است.

 

دو نظامی در چله به هلاکت رسیدند

ساعت ١٣:٣٠ روز ٢٣ آوریل در حمله نیروهای ما به مواضع دشمن در تپه سور منطقه چله از توابع جولمرگ دو ارتشی کشته شدند. دشمن پس از حمله موفقیت‌آمیز ما منطقه را آماج حملات راکتی قرار داد، اما گریلاهای ما بدون هیچگونه آسیبی به محل انجام وظایف انقلابی خود بازگشتند.

 

بمباران جنوب کردستان از سوی جنگنده‌های ترکیه

هواپیماهای رژیم غاصب ترک به حملات هوایی به مناطق دفاعی مدیا ادامه می‌دهند. ساعت ٠٠:٣٠ جمعه (٢۶ آوریل) منطقه کونشکا در زاپ، ساعت ٨:٣٠ روز ٢۵ آوریل دشتا کافیا در گاره، غروب همان روز ساعت ٢٠ تا ٢٠:٣٠ اطراف روستای چمربوتکه در دهوک و ساعت ١٩ روز٢٣ آوریل هم تپه شهید ازگور در منطقه زاپ را بمباران کردند.

 

شهادت دو گریلا در زاپ

در حملات هوایی ٢٣ آوریل به زاپ دو رفیق به نام‌های دمهات و روژهات به شهادت رسیدند. مشخصات رفقای شهید را در بیانیه‌ای جداگانه با افکار عمومی در میان خواهیم گذاشت. در حملات هوایی دیگر زیانی به گریلاهای ما نرسیده است. باغ و مراتع روستای چمربوتکه متحمل زیان‌های فراوان شد."