نامه لیلا گووَن در ٧٣مین روز اعتصاب غذا؛ صرف هرگونه هزینه‌ای پیروز می‌شویم!

​​​​​​​در نامه لیلا گووَن آمده است:"برای درک حقیقت زندگانی مرگ را ترجیح می‌دهم، در وضعیتی بسر می‌برم که با رضایت خاطر می‌توانم مرگ را در آغوش بگیرم."

لیلا گووَن روز گذشته در ٧٣مین روز اعتصاب غذا در محکومیت حصر عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد از سوی رژیم ترک نامه‌ای به تجمع مردم شهر آمد فرستاد.

 

نامه‌ی لیلا گووَن در گردهمایی روز گذشته آمد از سوی درسیم داغ نماینده ه.د.پ آمد قرائت شد.

 

نامه لیلا گووَن به این شرح است:

"خلق گرانقدرم، رفقای عزیز زن

روزهای روشن شهرِ آمد، سرحد، بوتان

یکایک به همگی سلام می‌رسانم. در مرحله‌ی تاریخی طاقت‌فرسایی بسر می‌بریم. لازم می‌دانم یکبار دیگر اعلام کنم که در کنار همدیگر به پیروزی دست می‌یابیم.

 

[تداوم] حصر آقای اوجالان، مانع صلح اجتماعی پایدار است. آقای اوجالان در فراهم نمودن صلح نقش بزرگی را بر دوش گرفته است، این مهم را به شیوه‌ای اخلاقی و تئوری هم نشان داده است. جامعه‌ به این مهم اذعان دارد. اعتصاب غذایمان از اولین روز توسط آحاد خلقمان از ٧ سال تا ٧٠ ساله مورد حمایت قرار گرفت. شاهد پیروزی ما شنیدن ندایمان و بازتاب آن در میان عموم جامعه است.

 

خلق مقاومتگرمان، زنان شیفته آزادی و دمکراسی، جوانانی که از عصر زحاک علیه ظلم و ستم ایستادگی کرده‌اند، یکبار دیگر همین نقش را بر دوش گرفته و صرف هر هزینه‌ای به پیروزی دست می‌یابیم.

 

با باور و اراده این مقاومت را به پیروزی رهنمون می‌کنیم. اگر سخن مناسبی باشد در این مرحله تاریخی سپیده آزادی پس از فروپاشی دیوارها محقق می‌شود و کسی را یارای حبس آن نیست، این سرچشمه روحیه برای من است، می‌خواهم تأکید کنم که خواسته‌های من مطالبات خلقم است و تا پایان حصر بر ادامه اعتصاب غذایم پافشاری خواهم کرد.

 

اعلام می‌کنم که در نتیجه زندگانی‌ای که برایش مرگ را می‌پسندم، در مرحله‌ای هستم که با خوشحالی مرگ را در این راه به آغوش می‌کشم. در این روزهای مقاومت، پشت دیوارهای [زندان] با ایمان به اینکه روزهای مقاومت را به پیروزی مبدل کنیم، به همه درود می‌فرستم. به گرمی قلب انقلابی و دوستی‌تان همه شما را در آغوش می‌گیرم.

 

لیلا گووَن رییس مشترک کنگره جامعه دمکراتیک و نماینده جولمرگ حزب دمکراتیک خلق‌ها"