نیروهای گریلا در شرنخ و آواشین اشغالگران را هدف قرار دادند

نیروهای گریلای ه.پ.گ و یژاستار علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات‌هایی را به انجام رساندند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات‌های گریلا اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  " در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهای یژاستار در ساعت ۱۲:۳۰ روز ۵ ژوئیه /۱۴ تیر علیه ارتش اشغالگر ترکیه که در تپه خوده در عرصه‌ی آواشین در مناطق حفاظتی مدیا مستقر شده بودند عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ضربات مهلکی بر سنگر و استحکامات دشمن وارد شد. از تعداد کشته و زخمیان دشمن اطلاعاتی بدست نیامد. پس از این عملیات ارتش اشغالگر ترکیه اراضی منطقه را هدف بمباران قرار داده و در نتیجه‌ی آن آتش سوزی رویداد.

  در ساعت ۹:۳۰ روز ۶ ژوئیه / ۱۵ تیر نیروهایمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه در تپه یکماله در منطقه‌ی قلبان واقع در شرنخ عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ضربات سختی بر سنگر و استحکامات دشمن وارد شد. از تعداد کشته و زخمیان دشمن اطلاعاتی بدست نیامد. پس از این علمیات ارتش اشغالگر ترکیه منطقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد و در نتیجه‌ی آن آتش سوزی رویداد.

  درشرنخ یک ارتشی کشته شد

  در ساعت ۵:۳۰ روز ۷ ژوئیه/۱۶ تیر ( امروز) نیروهایمان در چهارچوب کارزار انتقامی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گَوَر که در عرصه‌ی بوتان ادامه دارد،در عرصه‌ی دریه بروژ در ناحیه‌ی شهریبان در بستا علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی تک تیراندازی به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات یک ارتشی کشته شد.

  حملات هوایی

  هواپیماهای جنگنده‌ی دولت اشغالگر ترکیه در ساعت ۲۱ روز ۵ ژوئیه /۱۴ تیر ناحیه‌ی ساجا در عرصه‌ی زه در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها آسیبی به نیروهایمان وارد نشد. به باغ و زمین‌های کشاورزی اهالی منطقه زیان بسیاری وارد شد.

  در ساعت ۲۲:۳۰ روز ۶ ژوئیه / ۱۵ تیر هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه تپه‌ی جودی در حومه روستای فله در عرصه‌ی زه را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشد."