خبر فوری: استرک تی‌وی و مدیا هابر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: این حمله غیرقانونی و توطئه است، نمی‌توانند ما را ساکت کنند

ن.پ.گ: گریلاهای آزادی از عاملان حمله به مخمور حساب خواهی می‌کنند

قرارگاه مرکزی دفاع از خلق – ن.پ.گ با صدور بیانیه‌ای کتبی تصریح می‌نماید:"گریلاهای آزادی کردستان از عاملان حمله به مخمور حساب خواهی خواهند کرد."

قرارگاه مرکزی دفاع از خلق – ن.پ.گ با صدور بیانیه‌ای کتبی تصریح می‌نماید:"گریلاهای آزادی کردستان از عاملان حمله به مخمور حساب خواهی خواهند کرد."

 

در بیانیه آمده است:

"ساعت ١٨:۴۵ روز ششم دسامبر ٢٠١٧ کمپ شهید رستم جودی هدف حمله راکت هوایی قرار گرفت. این حمله ناجوانمردانه و بزدلانه علیه یکی از مراکز نیروهای خوددفاعی مخمور صورت گرفته است. در این حمله مبارزان قهرمان عضو یگانهای خوددفاعی مخمور رفقا بوتان، باز، چکدار، باگر و دوران به شهادت رسیدند.

 

رفیق بوتان همچون انقلابی خلق کُرد با رنج، جسارت و فداکاری خود شناخته می‌شد. در حضور هر پنج رفیق شهید هم با ادای احترام سر تعظیم فرو می‌آوریم و مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های این رفقای قهرمان، خلق ساکن در کمپ شهید رستم جودی و تمام خلق میهن‌دوست کردستان اعلام می‌داریم. برای رفقای زخمی شفای عاجل آرزومندیم.

 

علیه تبهکاران داعش که همچون بلایی بر سر بشریت سایه انداخته‌ بود یگانهای خوددفاعی مخمور برای محافظت از خلق مخمور خود را سازماندهی کرده بود. حمله به این یگان پاسخی به نابودی داعش می‌باشد. بدون شک این حمله بزدلانه از سوی استعمارگران ترکیه صورت گرفته است. حمله به کمپی در عمق خاک عراق و زیرنظر سازمان ملل پرمعناست. تا زمانی که حکومت عراق، حکومت اقلیم کردستان عراق و سازمان ملل در این رابطه بیانیه‌ای را برای افکار عمومی منتشر نکنند خود آنان در مضان اتهام قرار دارند. چنانچه همکاری مابین این نیروها وجود نداشته باشد لازم است حملات و اعمال تروریستی دولت ترکیه علیه خلق مخمور مورد تحقیق قرار گیرند.

 

در مرحله تاریخی مبارزه آزادی‌خواهی کردستان با که با پیشاهنگی پ.ک.ک وارد چهلمین سال خود شده است، استعمارگری ترکیه با سرکردگی طیب اردوغان خصومت با کردها را به اوج رسانده و در حملات حد و مرزی نمی‌شناسد. استعمارگری ترکیه با این حمله بزدلانه علیه خلق میهن‌دوست و خستگی‌ناپذیر کمپ مخمور ماهیت خود را یکبار دیگر آشکار کرد. آشکارا اعلام می‌کنیم؛ گریلاهای [جنبش] آزادی کردستان از این [عاملان] این حمله خونین حسابخواهی می‌کند و انتقام خون قهرمانان شهید این حمله گرفته می‌شود."