هشت ارتشی ترکیه در شمذینان و چَله کشته شدند

در ادامه عملیات گریلایی در شمال کردستان هشت ارتشی دیگر رژیم غاصب ترکیه کشته شدند

در ادامه عملیات گریلایی در شمال کردستان هشت ارتشی دیگر رژیم غاصب ترکیه کشته شدند

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارشی از تداوم عملیات گریلایی علیه اشغالگران در شمال کردستان خبر داده و می‌گوید که در شمذینان و چَله هشت نظامی ترکیه از پای درآمده‌اند. ه.پ.گ همچنین از شهادت چهار گریلا در وان و گَوَر سخن به میان آورده است.

 

ه.پ.گ در گزارش امروز اعلام کرد که خودرو توماروگ متعلق به یک پیمانکار به نام بدل دمیر را که در حال تأسیس جاده برای ارتش ترکیه بوده است به آتش کشیده‌اند.

 

ساعت ٩:١۵ پنجشنبه یک ارتشی ترکیه از سوی تک‌تیراندازان گریالا در پایگاه روباروک شمذینان از پای درآمد و سه تن دیگر زخمی شدند.

 

ساعت ١١ همان روز نیروهای گریلا به نظامیان ترکیه مستقر در تپه کوردینه حومه چَله در استان جولمرگ حمله کرده و هفت ارتشی را به هلاکت رسانده‌اند.

 

شهادت دو گریلا در گَوَر

ه.پ.گ سپس از وقوع درگیری در حوالی روستای مسکان حومه گَوَر جولمرگ مابین نیروهای خود و نظامیان ترکیه در پنجشنبه شب خبر داده و اعلام کرده است که در نتیجه این درگیری دو گریلا به نام‌های "رشید" و "رزگار" تا آخرین گلوله در برابر دشمن ایستادگی کرده و به شهادت رسیده‌اند. اعلام شد که مشخصات شهدا طی اطلاعیه‌ای جداگانه منتشر می‌شود.

 

شهادت دو گریلا در پاییزاوا –وان

ه.پ.گ در پایان گزارش می‌گوید:"ساعت هفت روز سه‌شنبه (٧ آگوست) نیروهای ما عملیاتی را در مناطق واقع مابین روستای بلساوا و برابدر بخش پاییزآوای استان وان علیه خودرو زرهی از نوع کبرا صورت دادند. خودرو مذکور بشدت آسیب دیده اما تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نیست. دشمن پس از این عملیات تحرکات نظامی وسیعی را در منطقه آغاز کرده و درگیری سنگینی مابین نیروهای ما و اشغالگران روی داده است. دو تن از رفقا به نام‌های جمیل و چیاگر فداییانه در برابر دشمن جنگیده و به شهادت رسیدند. مشخصات کامل شهدا طی اطلاعیه‌ای جداگانه اعلام خواهد شد."