ه.پ.گ: در چله ۶ سرباز کشته شدند

​​​​​​​ه.پ.گ اعلام کرد در نتیجه‌ی یک عملیات در منطقه‌ی چله جولمرگ ۶ سرباز کشته شدند

مرکز اطلاع رسانی نیروهای مدافع خلق ه.پ.گ در مورد عملیات انجام شده توسط گریلاها بیانیه‌ای منتشر کرد و خاطرنشان نمود در عملیات برضد سربازان ارتش ترکیه در تپه‌ی کوردینه منطقه ی چله ی جولمرگ ۶ سرباز ترک کشته شدند. همچنین ه.پ.گ اعلام کرده است که در ۱۶ مهر نیروهای یژاستار طی عملیاتی یک سرباز ترکیه را کشتند.

 

متن بیانیه ه.پ.گ به شرح زیر میباشد:

نیروهایمان در چهارچوب حملات انقلابی شهید پیروز و شهید آگری به انجام عملیاتی به شرح زیر پرداختند:

نهم اکتبر ساعت ۹ و نیم نیروهایمان بر ضد سربازان مستقر در تپه ی کوردینه‌ی چله‌ی جولمرگ عملیاتی انجام دادند، در این عملیات که سنگر و سربازان روی تپه را هدف قرار داد ۶ سرباز ارتش ترکیه کشته شدند،ارتش ترک نیز پس از این عملیات با هلی کوپتر و توپخانه و ...منطقه را آماج حملات قرار داد.

 

٨ اکتبر نیروهای یژاستار ساعت ۱۳ بر ضد سربازان مستقر در پادگان شکیرای چله یک عملیات با سلاح قناس انجام دادند و طی آن یک سرباز کشته‌ شد.

 

در همان روز نیروهای یژاستار ساعت ۱۴ بر ضد نیروهای اشغالگر ترکیه که در تپه‌ی سکیری سپی شمزینان جولمیرگ مستقر شده بودند عملیاتی انجام دادند، در این عملیات سنگرهای دشمن هدف قرار گرفت اما از تعداد کشته های دشمن خبری در دست نیست.

 

حملات هوایی

 

٨ اکتبر جنگنده های ارتش ترکیه ساعت ۹ و نیم منطقه‌ی شهید رستم زاپ در مناطق حفاظت شده‌ی مدیا و همچنین روستای کونیکا و رنچبرگا و منطقه‌ی ورخلی را بمباران نمودند. در همان رور ساعت ۱۹ و نیم منطقه‌ی مام رشو‌ی آواشین بمباران شد.