ه.پ.گ مشخصات ۲ گریلای جانباخته در رحا را اعلام کرد

مرکز خبررسانی ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای مشخصات ۲ تن از نیروهای گریلا که در روز ۱۸ مه / ۲۸ اردیبهشت در منطقه خلفتی در رحا به شهادت رسیده‌اند را اعلام کرد.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای مشخصات ۲ تن از نیروهای گریلا که در روز ۱۸ مه / ۲۸ اردیبهشت در روستای درتو در منطقه خلفتی در رحا به شهادت رسیده‌اند را اعلام کرد.

  در بیانیه‌ی ه.پ.گ آمده است، "‌ ارتش اشغالگر ترکیه در روز ۱۸ مه در روستای درتو در منطقه خلفتی واقع در رحا ممنوعیت عبور و مرور اعلام کرده، به اهالی منطقه اهانت نموده و شکنجه‌های بسیاری را بر اهالی اعمال کرده است. در همان روز تا ساعات شب در میان ۲ تن از نیروهایمان که در حومه‌ی این روستا در حال انجام مسئولیت‌هایشان بودند و ارتش اشغالگر ترکیه درگیری سختی رویداده است. در نتیجه‌ی این درگیری ۲ تن از نیروهای ویژه کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند. معاون نیروهای ویژه در میان کشته شدگان قرار دارد. در این زمان رفقایمان لاشر( مسعود توتکال) و تولهلدان (محمود اولوجا) علی رغم امکانات کم خویش به اتاقک‌های دشمن وارد شدند، ضربات مهلکی را بر اشغالگران وارد ساخته و به کاروان شهدا پیوستند."

  در پایان ه.پ.گ مراتب تسلیت خود را در ابتدا به خانواده‌ی گریلا لاشر و تولهدان و تمامی خلق میهن دوست کرد اعلام کرده و با آرمان شهدا تجدید میثاق کرده است.

  مشخصات گریلای شهید بدین شرح است:

   نام: مسعود توتکال

   کد سازمانی: لاشر چولیک

   محل تولد: چولیک

   زمان و مکان شهادت: ۱۸ مه / ۲۸ اردیبهشت - خلفتی


   نام: محمد اولوجا

   کد سازمانی: تولهلدان دیروک

   محل تولد: رحا

   زمان و مکان شهادت: ۱۸ مه / ۲۸ اردیبهشت - خلفتی