ه.پ.گ: ۲ ارتشی ترکیه کشته شدند

مرکز خبررسانی ه.پ.گ اعلام کرد، در نتیجه‌ی عملیات نیروهای گریلا در خاکورک و جولمیرگ حداقل ۲ ارتشی کشته شدند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در نتیجه‌ی عملیات نیروهای گریلا در روزهای ۱۵و ۱۶ ژوئن/۲۵ و ۲۶ خرداد حداقل ۲ ارتشی کشته شده‌اند.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  " در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا در مقابله با حملات اشغالگرانه دولت ترکیه، در ساعت ۱۳:۴۰ روز ۱۶ ژوئن/۲۶ خرداد در تپه شهید باگر عملیات تله انفجاری انجام شد. در نتیجه‌ی این عملیات یک ارتشی کشته شد.

  نیروهایمان در ساعت ۱:۳۰ روز ۱۵ ژوئن/۲۵ خرداد علیه پایگاه دشتانه واقع در چله در جولمیرگ عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات از دو طرف سنگر و استحکامات دشمن هدف قرار داده شد. در نتیجه‌ی این عملیات ۲ سنگر منهدم شده و کشته شدن یک ارتشی محرز گشت.

  درگیری در شرنخ

  روز ۱۲ ژوئن/۲۲ خرداد در شیخلر واقع در الکه در شرنخ میان نیروهایمان و اشغالگران درگیری رویداد. در آینده اطلاعات بیشتری را دربارهی جزئیات این درگیری به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند.

  تحرکات نظامی و درگیری در مردین

  روز ۱۲ ژوئن/ ۲۲ خرداد نیروهایمان در دره‌ی روستای کورک واقع در منطقه‌ی ماهسرت در مردین با نیروهای دشمن روبرو شده و درگیری رویداد. پس از درگیری کوتاه مدتی، هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه به بمباران منطقه پرداختند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشد.

  در نتیجه‌ی این بمباران‌ها در منطقه آتش سوزی رویداد، اهالی منطقه برای خاموش کردن اتش سوزی به منطقه آمدند اما اشغالگران از آنها جلوگیری کردند. در آینده درباره‌ی جزئیات عملات نظامی دشمن اطلاعات بیشتری را به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند. "